Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Biznes i technologie

UPS ma wzrost zysku z działalności operacyjnej we wszystkich segmentach

Firma UPS (NYSE: UPS) opublikowała dane dotyczące skorygowanego zysku na akcję za drugi kwartał 2019 r., który wyniósł 1,96 USD. Spółka obróciła rosnący popyt na usługi dostawy w kolejnym dniu na bardzo dobre wyniki finansowe w Stanach Zjednoczonych. Wykorzystała również sprawdzone strategie zarządzania kosztami bazujące na modelu asset-light (polegającym na optymalizacji portfela posiadanych aktywów) w segmentach przesyłek międzynarodowych oraz łańcucha dostaw i spedycji towarów.

UPS ma wzrost zysku z działalności operacyjnej we wszystkich segmentach
fot. UPS

Autor: portalspożywczy.pl
Data: 26-07-2019, 12:12

 – Procesy transformacyjne jakie zachodzą w UPS zwiększają efektywność całej sieci, co – w połączeniu ze wdrażanymi przez nas strategiami rozwoju – przełożyło się na wzrost zysku we wszystkich segmentach – powiedział Prezes i Dyrektor Generalny UPS David Abney. – Ogłosiliśmy również zakrojone na szeroką skalę wdrożenie nowych produktów i usług, takich jak UPS My Choice for Business, rozszerzenie sieci alternatywnych punktów odbioru UPS Access Points czy UPS Worldwide Economy, dla małych i średnich firm, których celem jest generowanie dodatkowego rentownego wzrostu.

 Kwoty zaprezentowane na podstawie wartości skorygowanych nie uwzględniają kosztów strategii transformacyjnych. Skorygowane wyniki za II kw. 2019 r. nie uwzględniają kosztów brutto w wysokości 21 mln USD, tj. 0,02 USD na akcję po opodatkowaniu. Skorygowane wyniki za II kw. 2018 r. nie uwzględniają kosztów brutto w wysokości 263 mln USD, tj. 0,23 USD na akcję po opodatkowaniu, związanych przede wszystkim z programem dobrowolnych odejść na emeryturę realizowanym w UPS.

Sumaryczne dane spółki za II kw. 2019 r.:

- Skonsolidowane przychody ze sprzedaży wzrosły o 3,4% do 18 mld USD, co jest wynikiem wzrostu średniego dziennego wolumenu przesyłek w Stanach Zjednoczonych oraz wyższej jakości przychodów (po wyeliminowaniu wpływu różnic kursowych) wypracowanych w segmencie przesyłek międzynarodowych.
- Łączny zysk z działalności operacyjnej wzrósł o blisko 21% oraz o 6,3% w ujęciu skorygowanym, przy czym wzrost odnotowano we wszystkich segmentach.
- Łączna marża operacyjna była wyższa o 170 punktów bazowych, natomiast skorygowana marża operacyjna – o 30 punktów bazowych.
- Nakłady inwestycyjne poniesione w bieżącym roku na optymalizację funkcjonowania sieci wyniosły około 2,9 mld USD.
- Dywidenda na akcję za okres do końca II kw. wzrosła o 5,5%. Spółka wykupiła w tym czasie 4,8 mln sztuk akcji własnych za kwotę ok. 500 mln USD.

Segment przesyłek krajowych w Stanach Zjednoczonych

Segment przesyłek krajowych w Stanach Zjednoczonych odnotował istotny wzrost wolumenów w ramach wszystkich produktów, w tym przede wszystkim ponad 30-procentowy wzrost wolumenu przesyłek lotniczych Next Day Air UPS. Przyczyną tak silnego wzrostu popytu na oferowane przez spółkę usługi dostawy przesyłek w dniu następnym były wymagania ze strony spedytorów z sektora handlu elektronicznego dotyczące skrócenia terminów dostaw.

więcej informacji:

UPS RSS ALERT    /    przesyłki kurierskie RSS ALERT    /    przesyłki UPS RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.206.13.39
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.