Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

UPS podała wyniki za III kwartał br.

Firma UPS opublikowała dane dotyczące skorygowanego zysku na akcję za trzeci kwartał 2019 r. Wyniósł on 2,07 USD 
i był o 13,7% wyższy w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego. Spółka odnotowała wzrost zysku z działalności operacyjnej o ponad 20%, głównie dzięki wzrostowi w segmencie przesyłek krajowych w Stanach Zjednoczonych i segmencie przesyłek międzynarodowych. Segment przesyłek krajowych w Stanach Zjednoczonych osiągnął wyjątkowo dobre wyniki rok do roku, odnotowując wzrost wolumenu w ramach wszystkich produktów.


Autor: portalspożywczy.pl
Data: 25-10-2019, 14:47

- Wyniki firmy odzwierciedlają postęp, jaki dokonał się od czasu wdrożenia procesów transformacyjnych, a także naszą zdolność do generowania wzrostu i poprawy efektywności w dynamicznym otoczeniu gospodarczym – powiedział Prezes i Dyrektor Generalny UPS David Abney. - Zgodnie z naszymi ostatnimi komunikatami, kontynuujemy nawiązywanie współpracy z nowymi podmiotami i tworzymy innowacyjne rozwiązania mające na celu przyspieszenie wzrostu w obszarach oferujących najbardziej atrakcyjne możliwości.

Z wyników skorygowanych wyłączone są koszty strategii transformacji. Skorygowane wyniki za III kw. 2019 r. nie uwzględniają odpisu brutto z tytułu transformacji w wysokości 63 mln USD, tj. 0,06 USD na rozwodnioną akcję po opodatkowaniu. Skorygowane wyniki za III kw. 2018 r. nie uwzględniały odpisu brutto z tytułu transformacji w wysokości 97 mln USD, tj. 0,09 USD na rozwodnioną akcję po opodatkowaniu.

Sumaryczne dane spółki za III kw. 2019 r.:

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży wzrosły o 5% do 18,3 mld USD, na co wpływ miał silny średni dzienny wzrost wolumenu w Stanach Zjednoczonych.
Wzrost zysku operacyjnego ogółem był bardzo silny i wyniósł ponad 23% (20,1% 
w ujęciu skorygowanym), a przyczynił się do niego w głównej mierze segment przesyłek krajowych w Stanach Zjednoczonych i segment przesyłek międzynarodowych.
Łączna marża operacyjna była wyższa o 170 punktów bazowych**, natomiast skorygowana marża operacyjna – o 150 punktów bazowych.
Skorygowane nakłady inwestycyjne poniesione w bieżącym roku na optymalizację funkcjonowania sieci wyniosły około 4,5 mld USD.
W ujęciu narastającym przepływy pieniężne z działalności operacyjnej wyniosły 5,7 mld USD, a skorygowane przepływy wolnych środków pieniężnych wzrosły do 3,2 mld USD.
Dywidenda na akcję za okres do końca III kw. 2019 r. wzrosła o 5,5%. Spółka wykupiła w tym czasie 7 mln sztuk akcji własnych za kwotę ok. 753 mln USD.

Segment przesyłek krajowych w Stanach Zjednoczonych

W segmencie przesyłek krajowych w Stanach Zjednoczonych łączny wolumen w ramach wszystkich produktów wzrósł o ponad 9%. Wolumen przesyłek lotniczych Next Day Air UPS wzrósł o niemal 24%, natomiast wolumen przesyłek lotniczych Deferred Air oraz przesyłek lądowych wzrósł odpowiednio o ponad 17% i blisko 7%. Wzrost został wygenerowany zarówno w ramach przesyłek B2C, jak i B2B, głównie w sektorze detalicznym, sektorze medycznym oraz sektorze zaawansowanych technologii.

więcej informacji:

UPS RSS ALERT    /    przesyłki kurierskie RSS ALERT    /    e-commerce RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.95.131.97
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.