Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Ursus poszerza ofertę ciągników

  • Autor: www.portalspozywczy.pl/ www.sadyogrody.pl
  • Data: 31-03-2015, 09:37

Z 1,5 mln ciągników wykorzystywanych obecnie w Polsce, prawie połowa to ciągniki marki Ursus. Produkty tej marki docierają do klientów w kraju i na całym świecie. - Wprowadzenie do oferty legendarnych ciągników serii C to kolejny krok w kierunku odbudowy najstarszej polskiej marki - mówi Karol Zarajczyk, prezes zarządu Ursus SA.

27 marca br. tj. pierwszego dnia Targów Rolniczych Agrotech w Kielcach, Ursus S.A. zaprezentował legendarne modele ciągników dobrze znanej serii C w nowej odsłonie. 

Historia ciągników serii C sięga lat 60-ych. Pierwszy wyprodukowany model C-4011 a następnie udoskonalony model C-355 stały się prototypami dla całej linii C. Pojazdy Ursus wersji C o mocy od 50 do 102KM to najpopularniejsze ciągniki w Polsce z najwyższym wskaźnikiem sprzedaży, przeznaczone dla małych i średnich gospodarstw oraz na potrzeby branży leśnej, budowlanej i komunalnej.

Obecnie Ursus dysponuje 7 modelami tej klasy: C-350, C-360, C-380, C-380M, C-382, C-392 i C3102. Rodzina ciągników oznaczona symbolem C została zaprojektowana i wykonana w całości przez polskich konstruktorów i inżynierów w centrum badawczym Ursus R&D w Lublinie. Maszyny są produkowane w lubelskiej fabryce w oparciu o podzespoły najwyższej jakości, którą gwarantują renomowane firmy europejskie takie jak PERKINS, ZF czy CARRARO.

Legendarne Ursusy serii C, a zwłaszcza C-360 to produkty, które dominują na naszej wsi. Nowe modele ciągników są dostosowane technologicznie i cenowo do oczekiwań polskich rolników. Niskie koszty obsługi serwisowej modeli C to dodatkowy atut polskich produktów – dodaje Prezes Zarajczyk. 

W ostatnich dwóch latach (2013-2014) firma wprowadziła do oferty 9 swoich produktów, w tym 7 nowych modeli ciągników o mocy 50-180 KM. Na koniec 2014 r. Ursus osiągnął 125 proc. rdr wzrost sprzedaży ciągników.

2014 rok podsumowuje 3-letni okres inwestycji w rozwój marki Ursus. - W tym czasie z sukcesem wprowadziliśmy do oferty 9 nowych produktów, rozwinęliśmy zaplecze produkcyjne i badawczo-rozwojowe. Sukcesywnie odbudowujemy pozycję marki Ursus w kraju oraz zajmujemy kolejne przyczółki w ekspansji zagranicznej – wskazuje prezes Zarajczyk.

Ursus S.A. spodziewa się wzrostu sprzedaży w kraju w związku z poszerzeniem oferty ciągników i dostosowaniem jej do oczekiwań polskich odbiorców. W ramach ekspansji zagranicznej spółka chce w bieżącym roku rozwinąć sprzedaż w krajach unijnych, w Europie Wschodniej, w krajach bałkańskich oraz w afrykańskich. W 2014 roku Ursus przeznaczył ok. 17 mln zł na rozwój oferty i rozbudowę zaplecza produkcyjnego. W bieżącym roku spółka planuje przeznaczyć kolejne 24 mln zł na inwestycje. 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 968) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH