Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

W 2014 ruszy kampania wizerunkowa Polski

Strona 2 z 2


Autor: PAP
Data: 11-07-2013, 20:03

Przedsięwzięcie będzie kosztowało ok. 300 mln zł. Pieniądze będą pochodzić z budżetu miasta i państwa, być może również sponsorów. "Mam nadzieję, że dwukrotnie zwiększymy liczbę turystów przyjeżdżających do Wrocławia - tak, by osiągnęła ona 6 mln, i dwukrotnie zwiększymy procent wrocławian, którzy regularnie uczestniczą w wydarzeniach kulturalnych" - powiedział.

"Jako administracja rządowa traktujemy to wydarzenie bardzo poważnie, w kategoriach promocji Polski. Liczymy na to, że wiele osób, które przyjeżdżają na wydarzenia proponowane w ramach tego roku, wróci tu później" - dodała Stelmach. Zapewniła jednocześnie, że działające za granicą polskie instytuty i placówki dyplomatyczne będą na dużą skalę rozpowszechniały informacje nt. wydarzeń Europejskiej Stolicy Kultury.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Beata Stelmach RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.228.21.186
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.