Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

W logistyce mrożonek konieczna jest jednoczesność przepływów towarowych i informacyjnych

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 24-05-2012, 10:20
W logistyce mrożonek konieczna jest jednoczesność przepływów towarowych i informacyjnych
Paulina Motylewska, dyrektor marketingu Pago

Zwiększenie wolumenu sprzedawanych w kraju mrożonek jest istotną przesłanką dla wzrostu sektora logistyki. Jednak upatrywanie dodatniej korelacji między tymi dwiema zmiennymi w oderwaniu od złożonego otoczenia biznesowego, jak i czynników leżących stricte po stronie operatorów logistycznych, jest zbyt daleko idącym uproszczeniem - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Paulina Motylewska, dyrektor marketingu Pago.

Rynek bywa nieprzewidywalny, a jedynym pewnikiem są zmiany. - W tej sytuacji największe szanse powodzenia mają ci, którzy będą w stanie sprawniej, skuteczniej i efektywniej od strony kosztowej się do nich dostosować. Naszym zdaniem kierunek i dynamika owych zmian powodują konieczność silniejszej integracji w obrębie łańcucha dostaw. Wymaga to m.in. budowania długofalowych, partnerskich relacji, opartych na przejrzystych zasadach współpracy i zaufaniu - ocenia Paulina Motylewska. - Aby partnerstwo biznesowe w obrębie łańcucha dostaw mogło nabrać realnego wymiaru, należy spojrzeć na niego jak na funkcjonalną całość, zmierzającą do wspólnego celu. Siła tak pojmowanego łańcucha będzie większa niż suma jego ogniw cząstkowych - dodaje.

W Pago, firmie specjalizującej się w logistyce kontraktowej dedykowanej sektorowi mrożonej żywności, jednym z przejawów partnerstwa jest ciągły rozwój i doskonalenie procesów obsługi. - Cechuje nas duża elastyczność i otwartość na wdrażanie rozwiązań, podyktowanych potrzebami naszych kontrahentów. Ponadto możemy poszczycić się w pełni zintegrowanymi rozwiązaniami IT, które automatyzują przepływy informacyjne, począwszy od pojedynczych stanowisk roboczych, przez wszystkie działy firmy, skończywszy na komunikacji pomiędzy firmą a klientem - tłumaczy dyrektorka marketingu Pago. - Warunkiem koniecznym skutecznego działania jest bowiem jednoczesność przepływów towarowych i informacyjnych, a więc pełna kontrola nad powierzonym towarem - wskazuje.

KOMENTARZE: (4)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • rozjemca 31-05-2012, 09:24:
e czepiacie sie to po prostu kolejny materiał reklamowy a przeciez w takim mozna siebie chwalic do woli;)
  • obserwator 29-05-2012, 16:57:
no co pewnie panienka musi sie wykazac, ze cos robi przed szefem to powiela ciagle te same banialuki hahahaha
  • Damian 29-05-2012, 09:00:
Tak zgadzam się z Bartoszem-Pani jak i firma którą prezentuje nic nie wnoszą nowego do całego łańcucha o którym mówią.
System It maja od początku istnienia np.chłodni w Grodzisku.

Zobacz wszystkie komentarze (4)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 724) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH