Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

W najbliższych dniach utrudnienia dla klientów kilku banków

  • Autor: PAP
  • Data: 06-10-2017, 18:17

Kilka banków zapowiada na najbliższy weekend przerwy techniczne spowodowane pracami modernizacyjnymi. W ich wyniku klienci będą mieli w określonych godzinach utrudniony dostęp do niektórych bankowych usług on-line, a niekiedy także do bankomatów.

Sprawa dotyczy: Euro Banku, PKO BP, Credit Agricole, ING Banku Śląskiego, Banku Millennium, Volkswagen Banku, mBanku, BGŻ BNP Paribas (Sygma Online).

Euro Bank na swojej stronie poinformował, że w nocy z 6 na 7 października 2017, czyli z piątku na sobotę, w godzinach 23.35 - 3.00 będą trwały prace modernizacyjne. "W tym czasie korzystanie z serwisu eurobank online oraz aplikacji mobilnej nie będzie możliwe. Serdecznie przepraszamy za niedogodności" - czytamy na stronie internetowej banku.

Z kolei Bank PKO BP poinformował, że w sobotę 7 października od godz. 1.00 do godz. 6.00 nie będzie działała zakładka karty, a w niedzielę 8 października od godziny 3.00 do 4.00 nie będzie możliwe korzystanie z serwisu internetowego i telefonicznego iPKO i iPKO biznes oraz z płatności w sklepach internetowych "Płacę z iPKO".

"W czasie trwania przerwy transakcje dokonywane przy pomocy aplikacji IKO połączonej z kontem osobistym w PKO Banku Polskim zostaną ograniczone do wypłat z bankomatów oraz płatności w sklepach stacjonarnych. Wszystkie karty płatnicze PKO Banku Polskiego będą obsługiwane bez zakłóceń, zarówno w zakresie płatności w sklepach, jak i wypłat z bankomatów" - poinformował bank na stronie.

Także Credit Agricole zapowiedział, że w najbliższy weekend planuje "przerwę serwisową w pracy naszych systemów informatycznych, niezbędną do podnoszenia jakości obsługi".

"Od godz. 21.00 w sobotę 7 października do godz. 12.00 w niedzielę 8 października wyłączone będą serwisy bankowości elektronicznej CA24 oraz ograniczony zostanie dostęp do produktów i usług naszego banku. Uprzejmie prosimy o wykonanie planowanych płatności i przelewów we wcześniejszym terminie" - zaznaczył bank na swojej stronie.

"W szczególności niedostępne będą serwisy CA24 (internetowy, mobilny, tekstowy), automatyczny serwis telefoniczny IVR, płatności internetowe Przelew Online. Nie będzie więc np. można zalogować się na swoje konto w e-banku, aplikacji mobilnej, zapłacić za zakupy przelewem online w sklepie internetowym. Nie będzie możliwe również otrzymywanie powiadomień SMS o wykonanej transakcji kartą czy odpowiedzi na wysłane zapytanie o saldo. Serwis telefoniczny CA24 będzie dostępny wyłącznie w zakresie zastrzegania kart - poza zastrzeżeniem karty, nie będzie możliwe wykonanie żadnej innej operacji w tym serwisie" - dodano w komunikacie Credit Agricole.

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (11 538) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.