REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Wiceprezes Edpol: Popyt na żywność „wygodną” wciąż rośnie

  • Autor: portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 06-05-2015, 11:29
Wiceprezes Edpol: Popyt na żywność „wygodną” wciąż rośnie
fot. Fotolia

Rośnie popyt na żywność typu convenience. - Aby konsument stale kupował tego rodzaju produkty, konieczne jest zapewnienie wysokiej jakości, świeżości oraz bezpieczeństwa produktów, a także ich atrakcyjnego wyglądu i dobrego smaku – komentuje Artur Łoziński, wiceprezes firmy Edpol.

REKLAMA

- Prognozowanie rozwoju sektora produktów typu convenience wydaje się proste. Wystarczy przeanalizować rynki zachodnie pod kątem produktów, jakie znajdują się na tamtejszych półkach sklepowych. Coraz więcej supermarketów, ale i dyskontów dostosowuje się do oczekiwań klientów. Widzimy to po sukcesywnie zmieniającej się ofercie produktów z grupy convenience. Prognozuje się, że tendencja ta będzie się utrzymywała w najbliższej przyszłości. Istotnym elementem mającym wpływ na zmiany zachodzące na rynku jest dążenie do wprowadzania kolejnych ułatwień w gospodarstwie domowym. Okazuje się, że co piąty Niemiec może być określony mianem „skłonnego do wygody”, a liczba takich osób wzrasta. Najlepszym przykładem jest coraz częstsze spożywanie posiłków poza domem – komentuje Artur Łoziński.

Jak dodaje wiceprezes firmy, rosnący popyt na żywność wygodną jest wynikiem takich czynników społecznych, jak: zmiana modelu życia, w tym praca zawodowa kobiet, rosnąca liczba małych gospodarstw domowych, wzrost zamożności społeczeństw, dostosowanie do nowoczesnego stylu życia, zwiększający się udział żywności spożywanej poza domem, otwarcie granic.

- Aby konsument stale kupował tego rodzaju produkty, konieczne jest zapewnienie wysokiej jakości, świeżości oraz bezpieczeństwa produktów, a także ich atrakcyjnego wyglądu i dobrego smaku. Właśnie te parametry spełniają produkty z naszej linii fix convenience. Oferowane w saszetce, cupie, topperze dodatki oraz 15-gramowe sosy mrożone uatrakcyjniają produkt, zmieniają jego przeznaczenie i ukazują w nowym świetle. Galanteria z linii fix convenience wspiera produkt główny nadając mu indywidualny charakter. Nasza firma szczególną uwagę zwraca na zapewnienie bezpieczeństwa żywności, przestrzegając ponadstandardowych procedur sanitarno-mikrobiologicznych. Folie stosowane przy produkcji saszetek posiadają dopuszczenie do kontaktu z żywnością - zapewnia Łoziński.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (29 546) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH