REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Wsparcie marketingu przyszłości. Jak pozyskać uwagę odbiorcy?

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 16-07-2015, 11:40
Wsparcie marketingu przyszłości. Jak pozyskać uwagę odbiorcy?
Maciej Olechno, New Business Manager, Paperhat Poland Sp. z o. o., fot. materiały prasowe

Marketing jest dziedziną, która bardzo dynamiczne się zmienia, szybko reaguje na trendy, wprowadzając usprawnienia i nowości. Wobec narastającego chaosu informacyjnego coraz trudniejsze staje się pozyskanie uwagi odbiorcy – nawet mimo faktu coraz większej liczby możliwości technologicznych.

REKLAMA

Dotyczy  to również branży marketingowej. Narzędzia, które są dziś dobrze znane i używane, w przyszłości mogą stać się niewystarczające. Czego zatem powinniśmy oczekiwać? W artykule poruszymy takie zagadnienia jak przyszłość billboardów, DOOH (w tym digital signage) i materiałów POS.

Spróbujmy więc skoncentrować się na zagadnieniach związanych z przyszłością billboardów, DOOH (w tym digital signage) i materiałów POS. Dlaczego właśnie tych narzędzi? Ponieważ jest to oręż, którym posługuje się zdecydowana większość marketerów, przede wszystkim pracujących w takich branżach jak fmcg, retail, motoryzacja, telekomunikacja, bankowość, podróże i jeszcze wiele, wiele innych. Oczywiście nie chodzi nam o to, żeby ten artykuł stanowił futurystyczną wizję – bo te się na ogół nie sprawdzają (według Powrotu do Przyszłości już od jakiegoś czasu standardowym środkiem komunikacji każdej rodziny powinny być latające samochody!). Jednak postęp technologiczny i tempo rozwoju narzędzi wspierających sprzedaż pozwalają prognozować efekty i wyniki jakich możemy się spodziewać w perspektywie kilku, może kilkunastu lat.

POS – karton odejdzie w zapomnienie?

Na polskim rynku raczej nieprędko, choć taka zmiana w perspektywie kilkunastu lat może nastąpić. - Faktem jest, że już teraz pojawiają się prognozy mówiące o tym, że tradycyjne, kartonowe materiały POS znikną z hipermarketów i innych sklepów. W Polsce jak na razie się na tego typu tendencję nie zanosi, czego powodem jest kilka czynników. Materiały POS trzeba czymś zastąpić, albo zupełnie nowym produktem albo lepszymi materiałami z jakich wykonane były by POSy. Jak mogą wyglądać lepsze POS-y? Już teraz na rynku są dostępne materiały i stoiska oddziałujące na więcej niż jeden zmysł. Martin Lindstrom, ekspert brandingu i neuromarketingu twierdzi, że zastosowanie rozwiązania angażującego dwa zmysły powoduje wzrost lojalności względem marki o około 30 proc. Rozwiązanie angażujące trzy zmysły ma dawać już wzrost 70-procentowy. A to oznacza, że przyszłością są POS wydające dźwięki, wyświetlające obrazy i emitujące zapachy - mówi Maciej Olechno, New Business Manager, Paperhat Poland Sp. z o. o.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 308) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH