Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Zakupy.com wdrożyły system Microsoft Dynamics NAV

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 02-12-2008, 11:01
Zakupy.com wdrożyły system Microsoft Dynamics NAV

Polska firma Acreo, partner Microsoft Dynamics, poinformowała o prekursorskim wdrożeniu systemu Microsoft Dynamics NAV w spółce Zakupy.com, realizowanym w modelu Software as a Service, czyli dzierżawy licencji zamiast konieczności jej zakupu.

Zastosowanie takiego rozwiązania umożliwia dostosowanie ilości użytkowników aplikacji do aktualnych potrzeb firmy, wynikających na przykład z sezonowości branży, w której działa przedsiębiorstwo. Dzięki dzierżawie licencji nie ma konieczności inwestowania jednorazowo dużych środków finansowych, a ponoszone koszty są znacznie niższe. Firma płaci bowiem wyłącznie za te usługi z których faktycznie korzysta.

System wdrożono w notowanej na giełdzie NewConnect spółce Zakupy.com, skupiającej 8 otwartych sklepów internetowych, 5 zamkniętych internetowych sklepów pracowniczych (min. dla Philips, Samsung czy TP SA) i kilka sklepów lojalnościowych działających jako platformy wsparcia sprzedaży ( m.in. Money Express, ING Bank). Firma posiada w swojej ofercie szeroką gamę produktów, a jej strona internetowa odnotowuje ponad milion wizyt miesięcznie.

Początkowo zakładano wdrożenie jedynie kilku z szerokiego wachlarza funkcji jakie oferuje system, jednak w miarę rozwoju firmy i poznawania aplikacji Microsoft NAV przez pracowników spółki, system przejmował coraz więcej zadań.

Na potrzeby klienta Zakupy.com zintegrowano system z wymaganiami Poczty Polskiej takimi jak druki przelewów czy odpowiednie naklejki na przesyłki. Ponadto dokonano integracji z systemem firmy kurierskiej. To pozwoliło na bieżący dostęp do informacji o przesyłkach, jak też śledzenie ich bezpośrednio z systemu Zakupy.com w przypadku problemów z dostarczeniem paczki. Zastosowane rozwiązania umożliwiły także wprowadzenie sprawnego systemu rozliczeń finansowych z pocztą i firmami kurierskimi umożliwiając automatyczne przeksięgowanie należności z klienta na odpowiedniego dostawcę usług.

Wdrożony system umożliwił pełną integrację 8 sklepów internetowych, sklepów pracowniczych i partnerskich platform wsparcia sprzedaży należących do spółki, które wcześniej stosowały indywidualne rozwiązania. Zaprojektowano odpowiednie rozwiązania logistyczne właściwe dla specyfiki sklepów internetowych. Procesy obsługi rezerwacji i zamówień, jak też integracja z systemami dostawców, pozwalają na uniknięcie pomyłek i opóźnień w dostawie zamówionego towaru. Przykładowo pracownicy firmy dostają powiadomienia informujące ich o tym, które zamówienia są gotowe do wysyłki, a następnie informacje te mogą przekazywać swoim klientom.

Dynamiczny rozwój spółki Zakupy.com sprawia, że funkcje aplikacji są systematycznie rozszerzane i dopasowywane do rosnących potrzeb firmy. Obecnie system obsługuje ponad 7 tysięcy transakcji miesięcznie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 381) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH