Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

Zapraszamy na jubileuszowe X Forum Rynku Spożywczego i Handlu!

Najważniejsze dyskusje branżowe, osobiste spotkania i networking, prezentacja najważniejszych trendów rynkowych i konsumenckich, warsztaty dla start-upów spożywczych i dedykowanych sektorowi retail, kluczowi decydenci i profesjonaliści biznesu spożywczego i handlu, gwiazdy marketingu spożywczego i handlowego: trendsetterzy, blogerzy, influencerzy, prestiżowe nagrody Rynku Spożywczego w kategorii Wydarzenie, Lider, Innowacja oraz formuła Certyfikatu Dobry Produkt poszerzona o kategorię: Start-up - to wszystko przewidzieliśmy w ramach X Jubileuszowego Forum Rynku Spożywczego i Handlu, które odbędzie się 6-7 listopada 2017 r. w Hotelu Sheraton w Warszawie.

Zapraszamy na jubileuszowe X Forum Rynku Spożywczego i Handlu!
fot. PTWP

Forum Rynku Spożywczego i Handlu to 2 dni debat, warsztatów i spotkań z prezesami i dyrektorami spółek spożywczych i handlowych, jak i ekspertami oraz analitykami rynkowymi.

Wstępny zakres tematyczny X FRSiH 2017:

6 listopada 2017 r.

·         Rewolucja w branży spożywczej pod dyktando nowej ekonomii: trendy, innowacje, technologie, kapitał
·         Rynek wobec trendów kulinarnych i prozdrowotnych: od żywności zdrowej, funkcjonalnej do superfoods
·         Sukcesja: droga od lokalnej firmy do globalnego koncernu
·         Start-upy w branży spożywczej i handlowej – możliwości i bariery rozwoju
·         Nowa siła marketingowa: trendsetterzy i social media decydują o "być albo nie być" produktu
·         Doświadczenie kontra entuzjazm – liderzy rynku radzą młodym firmom jak zdobyć szturmem rynek FMCG
·         Innowacje, technologie i big data w służbie produkcji i sprzedaży FMCG
·         Integracja w branży mięsnej – rynek, perspektywy, wyzwania
·         Innowacje w branży mleczarskiej pod dyktando trendów rynkowych
·         Logistyka jako kluczowy czynnik sukcesu producenta i detalisty
·         Opakowanie tworzy produkt – nowe materiały, formy komunikacji i budowania relacji z konsumentami

 7 listopada 2017 r.

·         Handel wrażliwy na regulacje? Krajowe rozwiązania prawne a perspektywy branży
·         Rynek pracy – braki kadrowe, presja płacowa, nowe sposoby motywacji
·         Handel stoi marką własną – perspektywy rozwoju i wyzwania dla producentów i handlowców
·         Tworzenie legendy zamiast marki, pozyskiwanie fanów w miejsce klientów
·         Pokolenie millenialsów, Henryków, XYZ – nowe style zakupowe konsumentów
·         Digitalizacja handlu – tradycyjne formy handlu wobec wyzwań ery cyfrowej
·         Customer Experience – budowanie relacji, komunikacja, programy lojalnościowe
·         Short stories: prezentacje start up-ów i innowatorów przed Forum Ekspertów
·         Branża HoReCa – atrakcyjny partner dla producentów FMCG
·         Cash and carry od nowa – możliwe scenariusze dla kanału hurtowego

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.91.79.74
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.