Zarząd Orange na EEC 2014: Bezpieczeństwo w sieci podstawą rozwoju kanału internetowego
- Jeśli cokolwiek byłoby w stanie ograniczyć dzisiaj handel elektroniczny lub rozwój w internecie to jedynie brak bezpieczeństwa - mówił Mariusz Gaca, członek zarządu Orange Polska, podczas Europejskiego Kongresu Ekonomicznego 2014 w Katowicach.
Jakie są główne kierunki rozwoju Orange w kanale internetowym?
- Tu wyróżniłbym dwa obszary. Pierwszy obszar to obszar klienta biznesowego, gdzie wszelkie usługi związane z dostępem do treści za pośrednictwem Orange Cloudu w sposób bezpieczny, są w obszarze naszej oferty i naszych zainteresowań. Bo jeśli cokolwiek byłoby w stanie ograniczyć dzisiaj handel elektroniczny lub rozwój w internecie to brak bezpieczeństwa - twierdzi Mariusz Gaca, członek zarządu Orange Polska.
Chodzi o bezpieczeństwo danych osobowych, transakcji, pieniędzy.
- Jeśli chodzi o rynek konsumencki to przede wszystkim stawiamy na rozwój ofert w kanałach internetowych. Mamy od roku ofertę Nju mobile, która jest tylko internetowa. Planujemy rozwijać również kanały obsługi klienta przez internet. Dzisiaj statystycznie 3-5 mln klientów Orange korzysta z obsługi klienta w kanałach elektronicznych - dodaje Mariusz Gaca.
Poza tym Orange stawia na promowanie treści, kontentu poprzez oferty podobne do Telewizji Tu i Tam.
Podobał się artykuł? Podziel się!
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!