REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Zasada win-win w logistyce

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 18-03-2016, 14:43
Zasada win-win w logistyce
Rafał Tarasewicz /fot. DB Schenker

Obecnie wiele mówi się na temat relacji partnerskich opartych na zasadzie „win-win”. Stanowią one podstawę budowania długookresowych relacji partnerskich opartych na zaufaniu. Negocjowanie z pozycji siły nie prowadzi do długotrwałego sukcesu współpracujących firm – uważa Rafał Tarasewicz, Dyrektor Operacji i Efektywności Biznesu w DB Schenker.

REKLAMA

Zwraca uwagę, że ciekawy trend w outsourcingu logistyki stanowi aktualnie tzw. smartsourcing. Wiąże się on z osiąganiem wyznaczonych celów i założonych rezultatów, w drodze wspólnego ustalania optymalnych rozwiązań przy ścisłej partnerskiej współpracy na linii klient-operator logistyczny.

W jego opinii, kluczowe w rozumieniu pojęcia „win-win” wydaje się być dostarczanie prawdziwiej wartości dla klienta. - Budowa kultury Lean Management, którą od kilku lat budujemy w DB Schenker wspiera nas w tym aspekcie. Dzięki kulturze Lean systematycznie doskonalimy nasze procesy oraz rozwijamy pracowników. Stale dążymy do zapewnienia klientom serwisu na najwyższym poziomie w każdym z realizowanych biznesów, czyli lotniczym, oceanicznym, lądowym oraz w logistyce magazynowej. W ten sposób realizujemy podejście „win-win”. Podstawowym „win” z perspektywy klienta jest otrzymanie realnej wartości, której oczekuje, zaś z perspektywy operatora „win” to zadowoleni klienci – mówi Rafał Tarasewicz.

Zaznacza, że cena jest tylko jednym z elementów, na które klienci zwracają uwagę przy wyborze partnera. Szczególnie przy dużych i długoletnich kontraktach bardzo istotne znaczenie ma wiele innych aspektów, takich jak np. jakość usług, bezpieczeństwo biznesu, elastyczność i szybkość reagowania. - Znaczenie ma również zasięg terytorialny, zarządzanie informacją, a także kwestie finansowania i wiele innych. Podstawowym elementem w tym aspekcie jest zapewnienie klientowi indywidualnego rozwiązania, które dostarczy mu maksimum oczekiwanej wartości. A to jest możliwe w ramach współpracy opartej na partnerskich relacjach opartych na zasadzie „win-win” - podkreśla Dyrektor Operacji i Efektywności Biznesu w DB Schenker.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (21 512) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 708 744)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH