REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Zaufanie ma kluczowe znaczenie w biznesie

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 09-11-2015, 11:55
Zaufanie ma kluczowe znaczenie w biznesie
Małgorzata Klimaszewska /fot. Pax Logistics

- Zaufanie pomiędzy operatorem, a klientem ma kluczowe znaczenie. W firmach produkcyjnych i dystrybucyjnych, cały proces produkcji i dystrybucji zaczyna się od logistyki i na niej się kończy – powiedziała serwisowi portalspożywczy.pl Małgorzata Klimaszewska, dyrektor polskiego oddziału Pax Logistics.

REKLAMA

Zaznacza, że klient, wiążąc się z firmą logistyczną, od jakości jej usług warunkuje swoje możliwości przerobowe. Ponadto, końcowy odbiorca (coraz częściej sieci handlowe), postrzegają naszego klienta przez pryzmat terminowości dostaw oraz jakości relacji z końcowym ogniwem logistyki - kierowcą lub logistykiem – mówi dyrektor Klimaszewska.

- Od jakości realizowanych działań logistycznych wynika przyszłość współpracy naszego klienta i jego odbiorcy. Bezpośrednio wpływają na jego wizerunek, a wręcz możliwości wywiązywania się z zawartych kontraktów. Zaufanie zatem jest bardzo ważne i spedytorzy muszą być świadomi odpowiedzialności za zlecone usługi – podkreśla Małgorzata Klimaszewska.

Dodaje, że szansą na rozwój logistyki na polskim rynku może być fakt, że większość firm produkcyjnych z niemal każdej branży, już chce outsortować logistykę i to najlepiej kompleksowo. Producenci zaczęli rezygnować z realizacji usług logistyczno – transportowych we własnym zakresie na rzecz zlecania operacji zewnętrznym spedytorom.- Nasza firma zyskuje na takich działaniach. Jeśli natomiast chodzi o zagrożenia dla firm logistycznych, to jest nim znaczny spadek rentowności ich usług - mówi dyrektor polskiego oddziału Pax Logistics.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Właściciel 30 Tirów 09-11-2015, 23:21:
Jest to trend ,ktory odgrywa jakąś rolę .Logistyka to słynne słowo zaczęło mieć znaczenie.
Powodem są kombinacje kierowców ,kradzieże w częściach i paliwie ,zmyślone powody ,aby ukryć opoźnienia i wiele innych .Firmy nie chcą utrzymywać ,kierowców ,aut,serwisu ,odpraw kierowców i całego tego dziadostwa.
Dlatego pojawiły się firmy logistyczne ,transportowe takie jak wasza.Murzyn jest ważny w łańcuchu dostaw.
A sieci handlowe .Mają budynki ,model biznesowy stacjonarny,kasę za towar bezpośrednio po zakupie ,a producenci nie mając nic do gadania dostarczają towary za darmo ,na termin płatności ,czasami bardzo długi.
W sumie ktoś musi dowozić surowce ,a potem rozwozić towar.Roboty dużo ,pieniędzy nie tak dużo .

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (23 371) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH