Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Zaufanie ma kluczowe znaczenie w biznesie

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 09-11-2015, 11:55
Zaufanie ma kluczowe znaczenie w biznesie
Małgorzata Klimaszewska /fot. Pax Logistics

- Zaufanie pomiędzy operatorem, a klientem ma kluczowe znaczenie. W firmach produkcyjnych i dystrybucyjnych, cały proces produkcji i dystrybucji zaczyna się od logistyki i na niej się kończy – powiedziała serwisowi portalspożywczy.pl Małgorzata Klimaszewska, dyrektor polskiego oddziału Pax Logistics.

Zaznacza, że klient, wiążąc się z firmą logistyczną, od jakości jej usług warunkuje swoje możliwości przerobowe. Ponadto, końcowy odbiorca (coraz częściej sieci handlowe), postrzegają naszego klienta przez pryzmat terminowości dostaw oraz jakości relacji z końcowym ogniwem logistyki - kierowcą lub logistykiem – mówi dyrektor Klimaszewska.

- Od jakości realizowanych działań logistycznych wynika przyszłość współpracy naszego klienta i jego odbiorcy. Bezpośrednio wpływają na jego wizerunek, a wręcz możliwości wywiązywania się z zawartych kontraktów. Zaufanie zatem jest bardzo ważne i spedytorzy muszą być świadomi odpowiedzialności za zlecone usługi – podkreśla Małgorzata Klimaszewska.

Dodaje, że szansą na rozwój logistyki na polskim rynku może być fakt, że większość firm produkcyjnych z niemal każdej branży, już chce outsortować logistykę i to najlepiej kompleksowo. Producenci zaczęli rezygnować z realizacji usług logistyczno – transportowych we własnym zakresie na rzecz zlecania operacji zewnętrznym spedytorom.- Nasza firma zyskuje na takich działaniach. Jeśli natomiast chodzi o zagrożenia dla firm logistycznych, to jest nim znaczny spadek rentowności ich usług - mówi dyrektor polskiego oddziału Pax Logistics.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Właściciel 30 Tirów 09-11-2015, 23:21:
Jest to trend ,ktory odgrywa jakąś rolę .Logistyka to słynne słowo zaczęło mieć znaczenie.
Powodem są kombinacje kierowców ,kradzieże w częściach i paliwie ,zmyślone powody ,aby ukryć opoźnienia i wiele innych .Firmy nie chcą utrzymywać ,kierowców ,aut,serwisu ,odpraw kierowców i całego tego dziadostwa.
Dlatego pojawiły się firmy logistyczne ,transportowe takie jak wasza.Murzyn jest ważny w łańcuchu dostaw.
A sieci handlowe .Mają budynki ,model biznesowy stacjonarny,kasę za towar bezpośrednio po zakupie ,a producenci nie mając nic do gadania dostarczają towary za darmo ,na termin płatności ,czasami bardzo długi.
W sumie ktoś musi dowozić surowce ,a potem rozwozić towar.Roboty dużo ,pieniędzy nie tak dużo .

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 111) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.