Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Żywność i napoje coraz popularniejsze na Facebooku

  • Autor: www.portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 09-02-2012, 13:29

Marki żywności i napojów coraz chętniej porozumiewają się ze swoimi fanami poprzez media społecznościowe. Największe strony na Facebooku posiadają: Mały głód, MM's Polska oraz E. Wedel, a także: Żywiec Zdrój, Pepsi oraz "Musi byc głośno, kiedy jest impreza!", czyli Sprite.

- Niezmiennie w tej kategorii najlepiej radzą sobie strony poświęcone markom słodyczy. Warto także zwrócić uwagę na regularny przyrost liczby fanów stronie Mały głód, która może pochwalić się już liczbą ponad 430 tys. obserwujących profil. Pod względem liczby zaangażowanych fanów najlepiej wypadają fanpage'e: przepisy.pl, Mały głód i Horalky. Niedużo, ale za to bardzo aktywnych fanów ma fanpage Kasia bo to Twoje ciasto! Najbardziej angażujące posty przyciągają częściej kobiety niż mężczyzn - przyznaje dr Dominik Batorski, socjolog, adiunkt w ICM na Uniwersytecie Warszawskim, współtwórca Fanpage Trender, członek zarządu i główny strateg SmartNet Research & Solutions.

Jego zdaniem styczeń na Facebooku należał do marki Tymbark - ponad 44,5 tys. nowych osób polubiło jej fanpage (wzrost o 58 proc. w porównaniu do grudnia 2011). Tymbark zaangażował także największą liczbę użytkowników Facebooka oraz zdecydowanie przewodzi w rankingu pod względem średniej dziennej "liczby osób, które o tym mówią". - Dużą liczbę nowych fanów zyskał też fanpage Żywiec Zdrój, stając się dzięki temu najliczniejszym fanapage'm w kategorii Napoje. W najpopularniejszych postach na fanpage'ach wód mineralnych i soków częściej aktywne są kobiety. Za to mężczyźni bardziej uaktywniali się w postach napojów energetycznych - komentuje dr Dominik Batorski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE: (4)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • hmm 17-02-2012, 15:37:
Tiger to ma chyba załamkę. Produkt i wartość się posypała, a profil jest prowadzony... chociaż nie. On jest puszczony samopas.
  • praktyka 17-02-2012, 11:59:
Popieram przedmówców.
  • otto 16-02-2012, 11:33:
Tiger moim zdaniem jest prowadzony dramatycznie słabo.

Podoba mi się prowadzenie profilu przez Monster-a - konkretnie i w "kontekście", Riders też odwala niezła robotę - miło się ich czyta.

Red Bull i Burn są tylko w jezyku angielskim, więc ich pod uwagę brać nie ma sensu - natomiast trzeba zauważyć, żę mała ilość energy drinków prowadzi fanpage, niestety.

Zobacz wszystkie komentarze (4)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 520) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH