Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Robert Kula, dyrektor handlowy Międzybrodzkich Makaronów - wywiad

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 25-01-2016, 12:47
Robert Kula, dyrektor handlowy Międzybrodzkich Makaronów - wywiad
Robert Kula, dyrektor handlowy Międzybrodzkich Makaronów, fot. mat. pras.

Rynek makaronów w Polsce rośnie z roku na rok. Wyższa świadomość klientów i trend na zdrowe odżywianie powoduje coraz większe zainteresowanie produktami o wysokiej jakości, zachowującymi naturalne receptury i niepowtarzalny smak - mówi w rozmowie z serwisem www.portalspozywczy.pl, Robert Kula, dyrektor handlowy Międzybrodzkich Makaronów.

Jaki był rok 2015 dla Międzybrodzkich Makaronów?

Ubiegły rok zakończył się dla naszej firmy na satysfakcjonującym poziomie. Sprzedaż wzrosła w ujęciu ilościowym o około 7 proc., natomiast o 5 proc. w ujęciu wartościowym. 2015 rok stał pod kątem
inwestycji, takich jak zakup i budowa silosów, wprowadzenie nowoczesnej linii do wybijania jaj czy uruchomienie laboratorium z pełnym wyposażeniem. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, a także podążając za zmieniającymi się trendami żywieniowymi, w minionym roku bardzo mocno rozbudowaliśmy nasze portfolio. Wprowadziliśmy między innymi makarony do nadziewania włoskiego producenta Granoro, a także makarony pełnoziarniste.

Jakie są prognozy i plany inwestycyjne firmy na 2016 rok? Czy planowane jest wprowadzenie kolejnych nowych produktów na rynek?

Aktualnie wprowadzamy nową markę: krajanka wałkowana 6-jajeczna "Czym Chata Bogata". Jest to produkt wyrabiany tradycyjną metodą z wykorzystaniem podstawowych składników: świeże jajko i mąka pszenna. Nawiązując do domowych receptur produkt będzie podawany w papierowym opakowaniu tak, aby podkreślić jego naturalność. W drugiej połowie roku na pewno rozszerzymy portfolio o kolejne nowości, ale szczegółów nie mogę jeszcze ujawnić.

Jak ocenia pan aktualną sytuację na rynku makaronów?

Rynek makaronów w Polsce rośnie z roku na rok. Spożycie wzrasta dzięki szerokiemu zastosowaniu, łatwości i szybkości przygotowania. Podnosząca się świadomość klientów i trend na zdrowe odżywianie powoduje coraz większe zainteresowanie produktami o wysokiej jakości zachowującymi unikalne, naturalne receptury i niepowtarzalny smak.

W 2015 roku wprowadziliście do sprzedaży pełnoziarniste makarony z pszenicy durum. Z jakim przyjęciem ze strony klientów spotkał się ten produkt?

Makaron pełnoziarnisty kierowany był w dużej mierze do osób ceniących sobie zdrowy tryb życia. Produkt jest bardzo dobrej jakości, więc odpowiedź rynku na tę nowość jest bardzo zadowalająca. Na chwilę obecną mamy makaron pełnoziarnisty świderek, muszelkę i wstążkę. W przyszłości z pewnością poszerzymy tą listę o kolejne kształty.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 386) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.