Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

22 tysiące internetowych ekspertów przetestuje ciastka belVita

  • Autor: AT/PR
  • Data: 03-03-2016, 15:19
22 tysiące internetowych ekspertów przetestuje ciastka belVita
BelVita będzie promować swoje produkty za pomocą sieci Streetcom. fot. mat. pras.

Producent pełnoziarnistych ciastek śniadaniowych belVita rozpoczął drugi z trzech etapów kampanii marketingu szeptanego. Za pomysł oraz realizację projektu odpowiada agencja Streetcom Polska.

Kampania marketingu rekomendacji dla ciasteczek belVita rozpoczęła się w styczniu 2016 r. i potrwa do do czerwca.

Akcja podzielona jest na trzy etapy. W pierwszej części zadaniem agencji było wsparcie konkursu „Ziewasz czy śpiewasz”. W tym celu stworzona została internetowa „Strefa wiedzy”, do której zaproszono 22 tys. ekspertów z 360-tysięcznej społeczności Streetcom Polska. Głównym celem platformy, oprócz promocji konkursu, była również edukacja. 

W drugiej części kampanii, która wystartowała na początku lutego, bierze udział 2,5 tys. ambasadorów Streetcom. Ich zadaniem będzie zbudowanie tzw. buzzu czyli publikowanie pozytywnych rekomendacji dotyczących produktów, które otrzymali w paczkach ambasadorskich. Trzeci etap rozpocznie się na wiosnę. Weźmie w nim udział kolejny tysiąc ambasadorów i będzie to kontynuacja działań z poprzednich etapów.

Głównym celem kampanii jest wsparcie działań marketingowych dla belVita oraz bezpośrednie dotarcie do grupy docelowej i zbudowanie świadomości marki jako idealnego produktu na śniadanie.

Agencja przewiduje zasięg kampanii na poziomie 2,5 mln. W całej kampanii weźmie udział 22 tys. ekspertów ze społeczności Streetcom.

Marka pełnoziarnistych ciastek śniadaniowych belVita należy do koncernu Mondelez Polska SA.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH