Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Zboża

22 tysiące internetowych ekspertów przetestuje ciastka belVita

Producent pełnoziarnistych ciastek śniadaniowych belVita rozpoczął drugi z trzech etapów kampanii marketingu szeptanego. Za pomysł oraz realizację projektu odpowiada agencja Streetcom Polska.

22 tysiące internetowych ekspertów przetestuje ciastka belVita
BelVita będzie promować swoje produkty za pomocą sieci Streetcom. fot. mat. pras.

Kampania marketingu rekomendacji dla ciasteczek belVita rozpoczęła się w styczniu 2016 r. i potrwa do do czerwca.

Akcja podzielona jest na trzy etapy. W pierwszej części zadaniem agencji było wsparcie konkursu „Ziewasz czy śpiewasz”. W tym celu stworzona została internetowa „Strefa wiedzy”, do której zaproszono 22 tys. ekspertów z 360-tysięcznej społeczności Streetcom Polska. Głównym celem platformy, oprócz promocji konkursu, była również edukacja. 

W drugiej części kampanii, która wystartowała na początku lutego, bierze udział 2,5 tys. ambasadorów Streetcom. Ich zadaniem będzie zbudowanie tzw. buzzu czyli publikowanie pozytywnych rekomendacji dotyczących produktów, które otrzymali w paczkach ambasadorskich. Trzeci etap rozpocznie się na wiosnę. Weźmie w nim udział kolejny tysiąc ambasadorów i będzie to kontynuacja działań z poprzednich etapów.

Głównym celem kampanii jest wsparcie działań marketingowych dla belVita oraz bezpośrednie dotarcie do grupy docelowej i zbudowanie świadomości marki jako idealnego produktu na śniadanie.

Agencja przewiduje zasięg kampanii na poziomie 2,5 mln. W całej kampanii weźmie udział 22 tys. ekspertów ze społeczności Streetcom.

Marka pełnoziarnistych ciastek śniadaniowych belVita należy do koncernu Mondelez Polska SA.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Mondelez RSS ALERT    /    Mondelez Polska RSS ALERT    /    belVita RSS ALERT    /    produkty zbożowe RSS ALERT    /    kampanie reklamowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.237.51.35
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.