REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

3,5 tysiąca konsumentów testuje ciastka belVita

  • Autor: portalspozywczy.pl/PR
  • Data: 20-05-2016, 08:38
3,5 tysiąca konsumentów testuje ciastka belVita
fot. mat. pras.

Rozpoczęła się wiosenna edycja kampanii WOM realizowanej przez agencję Streetcom dla ciastek śniadaniowych belVita. Akcja stanowi kontynuację działań ambasadorskich realizowanych od stycznia br. Dotychczasowy zasięg rekomendacji wyniósł 4 mln, czyli o ponad 1 mln więcej kontaktów z marką niż zakładano.

REKLAMA

Kampania marketingu rekomendacji dla ciasteczek belVita rozpoczęła się w styczniu, a zakończy w czerwcu. Podzielona została na trzy etapy. Pierwszy etap polegał na wsparciu konkursu „Ziewasz czy śpiewasz”, gdzie stworzona została internetowa „Strefa wiedzy”. Zaproszono do niej 22 tys. ekspertów, z 380 tys. społeczności Streetcom Polska. Głównym celem platformy oprócz promocji akcji, była również edukacja.

Natomiast druga i trzecia - obecnie trwająca część kampanii, skupiają się na testowaniu produktu przez ambasadorów marki i generowaniu jego rekomendacji on line oraz off line. Głównym celem działań jest budowanie komunikacji wokół hasła: „belVita to energia na cały poranek!”

Ambasadorzy zaproszeni zostali również do specjalnego konkursu pod hasłem „Zostań Mistrzem Wiosennego Poranka”, który polega na zrobieniu i udostępnianiu zdjęć obrazujących hasło przewodnie kampanii. W konkursie towarzyszącemu poprzedniej części kampanii zgłoszono 328 prac.

Łącznie w kampanii WOM prowadzonej przez agencję Streetcom Polska, ciasteczka belVita przetestuje 3,5 tys. konsumentów. Dotychczasowy zasięg, jaki został wygenerowany w pierwszej i drugiej części projektu, wyniósł prawie 4 mln. To o ponad 1 mln więcej kontaktów z marką od estymowanych początkowo.

- Efekty kampanii bardzo pozytywnie nas zaskoczyły. Realizowane przez nas działania rekomendacyjne podzielone zostały na trzy części i każda z nich miała stopniowo budować zainteresowanie oraz zwiększenie świadomości produktu. Bardzo ucieszyła nas tak duża aktywność i zaangażowanie ze strony ambasadorów, a wyniki, jakie uzyskaliśmy już po jej pierwszym etapie dzięki kampanii WOM, są dla nas ciekawym materiałem do analiz i badań. Zauważyliśmy też zwiększone zainteresowanie naszymi produktami, a to jest dla nas najbardziej wymierny efekt, na jaki liczyliśmy - mówi Maria Dudzińska Brand Manager belVita.

Głównym celem kampanii jest wsparcie działań marketingowych dla marki belVita oraz bezpośrednie dotarcie do grupy docelowej i zbudowanie jej świadomości jako idealnego produktu na śniadanie, który dzięki swojemu składowi, daje energię na cały poranek.

Marka pełnoziarnistych ciastek śniadaniowych belVita należy do koncernu Mondelez Polska SA.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 614) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH