Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Zboża

3,5 tysiąca konsumentów testuje ciastka belVita

Rozpoczęła się wiosenna edycja kampanii WOM realizowanej przez agencję Streetcom dla ciastek śniadaniowych belVita. Akcja stanowi kontynuację działań ambasadorskich realizowanych od stycznia br. Dotychczasowy zasięg rekomendacji wyniósł 4 mln, czyli o ponad 1 mln więcej kontaktów z marką niż zakładano.

3,5 tysiąca konsumentów testuje ciastka belVita
fot. mat. pras.

Kampania marketingu rekomendacji dla ciasteczek belVita rozpoczęła się w styczniu, a zakończy w czerwcu. Podzielona została na trzy etapy. Pierwszy etap polegał na wsparciu konkursu „Ziewasz czy śpiewasz”, gdzie stworzona została internetowa „Strefa wiedzy”. Zaproszono do niej 22 tys. ekspertów, z 380 tys. społeczności Streetcom Polska. Głównym celem platformy oprócz promocji akcji, była również edukacja.

Natomiast druga i trzecia - obecnie trwająca część kampanii, skupiają się na testowaniu produktu przez ambasadorów marki i generowaniu jego rekomendacji on line oraz off line. Głównym celem działań jest budowanie komunikacji wokół hasła: „belVita to energia na cały poranek!”

Ambasadorzy zaproszeni zostali również do specjalnego konkursu pod hasłem „Zostań Mistrzem Wiosennego Poranka”, który polega na zrobieniu i udostępnianiu zdjęć obrazujących hasło przewodnie kampanii. W konkursie towarzyszącemu poprzedniej części kampanii zgłoszono 328 prac.

Łącznie w kampanii WOM prowadzonej przez agencję Streetcom Polska, ciasteczka belVita przetestuje 3,5 tys. konsumentów. Dotychczasowy zasięg, jaki został wygenerowany w pierwszej i drugiej części projektu, wyniósł prawie 4 mln. To o ponad 1 mln więcej kontaktów z marką od estymowanych początkowo.

- Efekty kampanii bardzo pozytywnie nas zaskoczyły. Realizowane przez nas działania rekomendacyjne podzielone zostały na trzy części i każda z nich miała stopniowo budować zainteresowanie oraz zwiększenie świadomości produktu. Bardzo ucieszyła nas tak duża aktywność i zaangażowanie ze strony ambasadorów, a wyniki, jakie uzyskaliśmy już po jej pierwszym etapie dzięki kampanii WOM, są dla nas ciekawym materiałem do analiz i badań. Zauważyliśmy też zwiększone zainteresowanie naszymi produktami, a to jest dla nas najbardziej wymierny efekt, na jaki liczyliśmy - mówi Maria Dudzińska Brand Manager belVita.

Głównym celem kampanii jest wsparcie działań marketingowych dla marki belVita oraz bezpośrednie dotarcie do grupy docelowej i zbudowanie jej świadomości jako idealnego produktu na śniadanie, który dzięki swojemu składowi, daje energię na cały poranek.

Marka pełnoziarnistych ciastek śniadaniowych belVita należy do koncernu Mondelez Polska SA.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

belVita RSS ALERT    /    Mondelez Polska RSS ALERT    /    produkty zbożowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.233.226.151
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.