3 Pauly wprowadza makaron bezglutenowy na bazie ciecierzycy
Oferta marki 3 Pauly poszerzyła się o nowy makaron bezglutenowy Casarecce wytwarzany na bazie ciecierzycy.

Nowy makaron 3 Pauly to produkt naturalny, bez żadnych sztucznych dodatków oraz składników pochodzenia zwierzęcego. W składzie ma jedynie mąkę z ciecierzycy, jest więc świetną propozycją dla osób zmagających się z nietolerancjami pokarmowymi, uczuleniem lub alergią na gluten oraz laktozę. Doskonale nadaję się także do urozmaicenia codziennej diety wegetarian i wegan, oraz wszystkich smakoszy, którzy cenią sobie pozytywną odmianę na talerzu, lubią nowe smaki i jedzenie w zdrowym stylu.
W Bezglutenowym Makaronie Casarecce 3 PAULY tradycyjna mąka pszenna zastąpiona została mąką z cieciorki. Ma ona moc wartości odżywczych, bogata jest w białko, stanowiące doskonałą alternatywę dla białka zwierzęcego, zawiera również sporo potasu, który sprzyja obniżeniu ciśnienia, a także magnezu regulującego pracę układu nerwowego. Mąka z ciecierzycy jest także doskonałym źródłem błonnika, który zapobiega zaparciom, stabilizuje poziom glukozy we krwi i zapewnia uczucie sytości.
Nowy Bezglutenowy Makaron Casarecce 3 PAULY wyróżnia się nie tylko swoimi właściwościami odżywczymi, ale także oryginalnym kształtem Casarecce wywodzącym się z Sycylii. Właśnie dzięki niemu makaron świetnie sprawdzi się nie tylko w daniach obiadowych, ale także w sałatkach, zupach oraz zapiekankach. Nowy makaron 3 PAULY dostępny jest w wygodnym opakowaniu ułatwiającym przechowywanie, z widocznymi oznaczeniami dla wegan oraz alergików o składnikach wykluczonych z procesu produkcji (gluten, mleko, jaja, orzeszki ziemne, orzechy czy łubin).
Pojemność: 250g
Cena: ok 12 zł
Importer: Victualia Saluber
3 Pauly to istniejąca od 1934 roku niemiecka marka specjalizująca się w produkcji żywności dietetycznej. W ofercie marki znajduje się szeroka gama dietetycznych produktów spożywczych nie zawierających glutenu, alergenów, laktozy lub fruktozy. Produkty 3 Pauly to ponad 60 różnych rodzajów pieczywa, ciast i makaronów, łatwo rozpoznawalnych dzięki pomarańczowej opasce na opakowaniu. Na tej opasce umieszczone są kolorowe symbole informujące o korzyściach produktu dla osób z alergiami i nietolerancjami pokarmowymi, dając klientom szybki dostęp do czytelnych informacji. Bezglutenowe, bezlaktozowe i ubogie w fruktozę produkty mają specjalne oznaczenia. Dla konsumentów gustujących w żywność pełnoziarnistej, marka przygotowała także bardzo szeroki wybór pieczywa i makaronów w kategoriach produktów pełnoziarnistych i bogatych w błonnik. Opaska zawiera również informacje o tym, które z 14 głównych alergenów (np. mleko, jaja, orzechy, soja etc.) zostały celowo wykluczone z procesu produkcji.
