Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Adam Dyszyński o strategii rozwoju firmy Atlanta AM w Polsce

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 28-04-2015, 14:39
Adam Dyszyński o strategii rozwoju firmy Atlanta AM w Polsce
Adam Dyszyński, dyrektor zarządzający w spółce Atlanta AM

O planach rozwoju firmy w Polsce, o potencjale rynku makaronów i przetworów pomidorowych - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Adam Dyszyński, dyrektor zarządzający w spółce Atlanta AM.

Jaka jest strategia firmy jeśli chodzi o rozwój w Polsce? Jak Państwo oceniają potencjał polskiego rynku? 

Na polskim rynku obserwujemy rosnące zainteresowanie kulturą śródziemnomorską. Widać to nie tylko w sposobie gotowania Polaków, ale również w  rosnącej liczbie restauracji, które specjalizują się w tej kuchni. Nasza strategia opiera się na wykorzystaniu tego trendu. Cieszy nas, że Polacy nie boją się eksperymentować i chcemy dostarczać im oryginalnych produktów. Nasze produkty pod marką Melissa Primo Gusto pochodzą z Włoch i Grecji, dzięki czemu nadają potrawom ich autentyczny smak.

Jakie są dla Państwa największe wyzwania jeśli chodzi o rozwój w Polsce? Gdzie upatrują Państwo największych szans na rozwój na tym rynku?

Szanse na rozwój widzimy przede wszystkim w rozwijającym się trendzie kultury śródziemnomorskiej. Są to doceniane i popularne smaki w Polsce i właśnie tę okazję chcemy wykorzystać. Na ten rok naszym największym wyzwaniem jest rozwój dystrybucji i dalsze budowanie świadomości marki Melissa Primo Gusto wśród konsumentów.

Jakie trendy panują obecnie na rynku makaronów? Jak zmienia się/ ewoluuje rynek makaronu w Polsce? 

Rynek makaronów w Polsce rozwija się w związku z tym, że panuje trend urozmaicania polskiej kuchni. Sam przyjechałem do Polski 20 lat temu, więc miałem okazję obserwować te zmiany. Kiedy przyjeżdżałem, na rynku była bardzo ograniczona ilość różnych makaronów i dostępne były tylko te z miękkiej pszenicy, które doskonale sprawdzają się jako dodatek do zup. Ostatnio obserwujemy spore zapotrzebowanie na makaron z pszenicy durum. Jest to makaron al dente, sprężysty i świetnie sprawdza się jako podstawa dań kuchni śródziemnomorskiej. Drugim trendem jest różnorodność form, kształtów, kolorów makaronu. Trzeci to potrzeba zdrowego odżywiania. Coraz bardziej popularne są makarony pełnoziarniste, ekologiczne, razowe, czy bezglutenowe.

Podobno producenci poszukują nisz rozwojowych… Jakich nisz poszukuje firma Atlanta AM? 

Na tę chwilę zdrowe makarony (ekologiczne, pełnoziarniste, razowe, bezglutenowe) są makaronami niszowymi. Na dziś ten segment jest stosunkowo mały, ale  ładnie się rozwija i na pewno jest perspektywiczny. 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 451) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH