Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Zboża

Aryzta: Możemy zwiększyć sprzedaż pieczywa w sklepie nawet o kilkadziesiąt procent

- Model ‘shop in shop’ realizowany jest w kilku tysiącach punktów w Europie Zachodniej, na Węgrzech, Słowacji, a także w Czechach, Rumunii i Bułgarii. Sprawdzone doświadczenia Fornetti z tych rynków wskazują, że model z mini piekarnią bezpośrednio w sklepie pozwala na uatrakcyjnienie oferty, zwłaszcza wobec dużej konkurencji ze strony sieci nowoczesnych - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Waldemar Topolski, dyrektor zarządzający Aryzta Polska.

Aryzta: Możemy zwiększyć sprzedaż pieczywa w sklepie nawet o kilkadziesiąt procent
Waldemar Topolski, dyrektor zarządzający Aryzta Polska, fot. Piotr Waniorek

Jak mówi Waldemar Topolski nowy model biznesowy Aryzty, czyli minipiekarnie 'shop in shop' adresowany jest przede wszystkim do mniejszych sieci detalicznych.

- Chcielibyśmy zaproponować im możliwość rozwoju w oparciu o sprawdzony model. Polega on na oddaniu we współzarządzanie spółki Aryzta całego stoiska piekarniczego i zaprojektowaniu go na nowo po szczegółowej analizie potrzeb klienta. Dobieramy najlepszy sprzęt w postaci mebli, zamrażarek, pieców, mini garowni, a także asortyment: pieczywo, bułki i ciastka. Nie oczekujemy, że właściciel sklepu będzie znał się na piecach, programach odpiekowych, czy szkoleniu pracowników, ponieważ zdejmujemy z niego te obowiązki. Sklep nie ponosi żadnych kosztów w tym zakresie, to wszystko jest po naszej stronie. Dostarczamy gotowe rozwiązanie pod klucz - dodaje.

Topolski zaznacza, że wprowadzany dopiero na rynek polski model ‘shop in shop’ wynika bezpośrednio z dostępu do sprawdzonych wzorców z Węgier znajdujących się w posiadaniu Fornetti Group.

- Wprowadzenie takiego modelu wymaga nie tylko dużej inwestycji, ale przede wszystkim posiadania odpowiedniej ekspertyzy oraz bardzo szerokiego asortymentu. Posiadanie kompleksowej oferty to jedno. Równie ważne jest, aby móc łatwo ją zmieniać. Oferta nie może być dana na stałe, muszą być wprowadzane innowacje, zarówno w kategorii ciastek i snacków, jak również jeśli chodzi o chleby, bagietki czy bułki - dodaje.

Jak mówi dyrektor zarządzający Aryzta Polska, standardowe umowy na współzarządzanie stoiskiem piekarniczym podpisywane są na kilkanaście miesięcy z możliwością przedłużania. W Polsce Aryzta prowadzi obecnie rozmowy z dwiema spośród największych sieci detalicznych w Polsce o uruchomieniu programu pilotażowego w kilkunastu sklepach.

Aryzta to największy na świecie producent mrożonego pieczywa. W Polsce grupa zatrudnia ponad pół tysiąca osób w trzech zakładach produkcyjnych. W skład grupy w Polsce wchodzi firma Hiestand, która w lutym 2015 r. połączyła się ze spółką FSB Piekarnie. Na początku czerwca 2016 r. zakończył się proces integracji Aryzta Polska i węgierskiego Fornetti. W efekcie połączenia powstała jedna z największych grup piekarniczych w Europie Środkowej. Klientami Aryzty są największe sieci sklepów detalicznych w Polsce, sieć McDonald’s, a także food service, czyli główne sieci hoteli i restauracji.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Aryzta RSS ALERT    /    Waldemar Topolski RSS ALERT    /    piekarnia RSS ALERT    /    piekarnie RSS ALERT    /    pieczywo RSS ALERT    /    rynek pieczywa w Polsce RSS ALERT    /    piekarnictwo RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    sieci handlowe w Polsce RSS ALERT    /    Fornetti RSS ALERT    /    convenience RSS ALERT    /    sprzedaż pieczywa w sklepach RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • tom 2016-08-31 16:06:54
    Mrożone pieczywo?? hmmm. Małe piekarnie i tak są niezastąpione.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.167.18.170
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.