REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Aryzta: Możemy zwiększyć sprzedaż pieczywa w sklepie nawet o kilkadziesiąt procent

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 31-08-2016, 11:29
Aryzta: Możemy zwiększyć sprzedaż pieczywa w sklepie nawet o kilkadziesiąt procent
Waldemar Topolski, dyrektor zarządzający Aryzta Polska, fot. Piotr Waniorek

- Model ‘shop in shop’ realizowany jest w kilku tysiącach punktów w Europie Zachodniej, na Węgrzech, Słowacji, a także w Czechach, Rumunii i Bułgarii. Sprawdzone doświadczenia Fornetti z tych rynków wskazują, że model z mini piekarnią bezpośrednio w sklepie pozwala na uatrakcyjnienie oferty, zwłaszcza wobec dużej konkurencji ze strony sieci nowoczesnych - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Waldemar Topolski, dyrektor zarządzający Aryzta Polska.

REKLAMA

Jak mówi Waldemar Topolski nowy model biznesowy Aryzty, czyli minipiekarnie 'shop in shop' adresowany jest przede wszystkim do mniejszych sieci detalicznych.

- Chcielibyśmy zaproponować im możliwość rozwoju w oparciu o sprawdzony model. Polega on na oddaniu we współzarządzanie spółki Aryzta całego stoiska piekarniczego i zaprojektowaniu go na nowo po szczegółowej analizie potrzeb klienta. Dobieramy najlepszy sprzęt w postaci mebli, zamrażarek, pieców, mini garowni, a także asortyment: pieczywo, bułki i ciastka. Nie oczekujemy, że właściciel sklepu będzie znał się na piecach, programach odpiekowych, czy szkoleniu pracowników, ponieważ zdejmujemy z niego te obowiązki. Sklep nie ponosi żadnych kosztów w tym zakresie, to wszystko jest po naszej stronie. Dostarczamy gotowe rozwiązanie pod klucz - dodaje.

Topolski zaznacza, że wprowadzany dopiero na rynek polski model ‘shop in shop’ wynika bezpośrednio z dostępu do sprawdzonych wzorców z Węgier znajdujących się w posiadaniu Fornetti Group.

- Wprowadzenie takiego modelu wymaga nie tylko dużej inwestycji, ale przede wszystkim posiadania odpowiedniej ekspertyzy oraz bardzo szerokiego asortymentu. Posiadanie kompleksowej oferty to jedno. Równie ważne jest, aby móc łatwo ją zmieniać. Oferta nie może być dana na stałe, muszą być wprowadzane innowacje, zarówno w kategorii ciastek i snacków, jak również jeśli chodzi o chleby, bagietki czy bułki - dodaje.

Jak mówi dyrektor zarządzający Aryzta Polska, standardowe umowy na współzarządzanie stoiskiem piekarniczym podpisywane są na kilkanaście miesięcy z możliwością przedłużania. W Polsce Aryzta prowadzi obecnie rozmowy z dwiema spośród największych sieci detalicznych w Polsce o uruchomieniu programu pilotażowego w kilkunastu sklepach.

Aryzta to największy na świecie producent mrożonego pieczywa. W Polsce grupa zatrudnia ponad pół tysiąca osób w trzech zakładach produkcyjnych. W skład grupy w Polsce wchodzi firma Hiestand, która w lutym 2015 r. połączyła się ze spółką FSB Piekarnie. Na początku czerwca 2016 r. zakończył się proces integracji Aryzta Polska i węgierskiego Fornetti. W efekcie połączenia powstała jedna z największych grup piekarniczych w Europie Środkowej. Klientami Aryzty są największe sieci sklepów detalicznych w Polsce, sieć McDonald’s, a także food service, czyli główne sieci hoteli i restauracji.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • tom 31-08-2016, 16:06:
Mrożone pieczywo?? hmmm. Małe piekarnie i tak są niezastąpione.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (21 295) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH