Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Bakalland chce podbić rynek musli i płatków śniadaniowych

  • Autor: portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 05-04-2013, 11:21

"Zwracam się do Pań" to nowa, ogólnopolska kampania reklamowa marki Bakalland, która wystartowała 28 marca 2013.

Bakalland, lider na rynku markowych bakalii w Polsce wchodzi na rynek musli i płatków śniadaniowych. Staruje z linią trzech wariantów płatków pełnoziarnistych oraz trzech wariantów musli chrupiących.

Kampania oparta jest na silnych działaniach obejmujących TV: kampanię spotową w stacjach ogólnopolskich i tematycznych, precyzyjnie dopasowanych do grupy docelowej oraz sponsoring programów - Kuchenne Rewolucje i Dzień Dobry TVN. Wspierają ją prasa branżowa, akcje trade marketingowe i aktywności PR.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 780) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH