REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Barilla liczy na 35-procentowy wzrost sprzedaży w 2016 roku

  • Autor: AT/portalspozywczy.pl
  • Data: 10-11-2016, 13:43
Barilla liczy na 35-procentowy wzrost sprzedaży w 2016 roku
Robert Kastell, dyrektor zarządzający Barilla Polska, fot. mat. pras.

- Dzięki zintegrowanym działaniom marketingowym w mediach i miejscach sprzedaży spodziewamy się około 35-procentowego wzrostu sprzedaży, podczas gdy cała kategoria makaronów rośnie o ok. 1-2 procent - mówi w rozmowie z Portalem Spożywczym Robert Kastell, dyrektor zarządzający Barilla Polska.

REKLAMA

Jak wynika z opracowania Millward Brown, Brand Health Check 2014&2015 znajomość marki Barilla w Polsce pomiędzy rokiem 2014 a 2015 wzrosła z 48 do 76 procent.

- Odnotowaliśmy również wzrost penetracji marki Barilla o 109 procent. To bardzo dobre wyniki. Teraz przyszła kolej na rozwijanie następnych wskaźników, czyli np. częstotliwości zakupów. Wszystkie te cele realizujemy poprzez zintegrowane działania marketingowe w mediach (kampania TV i digitalowa) i w miejscach sprzedaży, takie jak degustacje, dodatkowe ekspozycje, promocje cenowe itp. - dodaje.

Jak mówi Robert Kastell Barilla Polska spodziewa się, że w 2016 roku wspomniane działania przyniosą ok. 35-procentowy wzrost sprzedaży, podczas gdy cała kategoria makaronów wzrośnie o ok. 1-2 procent.

- W tej chwili nasza strategia polega na przekazywaniu konsumentom wiedzy na temat tego jak w prawdziwie włoski sposób przygotować makaron. To bardzo przyjemne zajęcie, bo polscy konsumenci kochają kuchnię włoską i są otwarci na zdobywanie wiedzy np. o tym co oznaczają terminy "100 proc. durum" i "al dente" oraz jakie korzyści wynikają ze stosowania makaronu dobrej jakości w diecie - dodaje.

Kastell przyznaje, że w 2014 roku Barilla Polska mocno postawiła na rozwijanie sieci dystrybucji, dzięki czemu dziś produkty włoskiej marki są obecne we wszystkich dużych sieciach handlowych we wszystkich większych miastach.

- Teraz, wraz ze wzrostem popytu na nasz makaron, pojawiamy się coraz częściej również w mniejszych sklepach. Jednak ze względu na bardzo duże rozdrobnienie handlu ten proces będzie trwał dłużej - zaznacza.

Barilla to włoski producent makaronów i sosów dystrybuowanych na terenie całego świata od ponad 135 lat. W Polsce dostępne są makarony w wersji klasycznej, jak np. Farfalle, Penne Rigate, Fusilli, Spaghetti, po bardziej wyszukane z linii La Collezione: Castellane, Orecchiette, Casarecce, Tagliatelle, Pappardelle czy Lasagne. Oprócz odmian klasycznych Barilla oferuje również makarony pełnoziarniste, a także wiele rodzajów sosów i pesto, od znanych i popularnych, jak Bolognese, Arrabbiata czy Pesto alla Genovese, po bardziej unikalne jak Pecorino i Ricotta.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (32 798) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 215)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH