Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Zboża

Barilla Polska podsumowała 2017r: Wzrost sprzedaży makaronów i sosów o 35%

Barilla Polska podsumowała 2017 rok. W trakcie ostatnich 12 miesięcy spółka ponownie odnotowała wzrost udziału w rynku oraz sprzedaży. Dzięki różnorodnym akcjom marketingowym znacznie zwiększona została także świadomość marki wśród konsumentów.

Barilla Polska podsumowała 2017r: Wzrost sprzedaży makaronów i sosów o 35%
Robert Kastell, ryrektor zarządzający Barilla Polska, fot. materiały prasowe

Według podanych informacji włoski producent w 2017 roku zwiększył o 35% sprzedaż makaronów i sosów Barilla oraz o 40% sprzedaż pieczywa Wasa, co należy odnotować jako znaczący sukces (Źródło: dane wewnętrzne Barilla Poland Sp. z o.o.). W stosunku do ubiegłych lat spółka podniosła poziom marży operacyjnej oraz obniżyła koszty logistyki.

W 2017. roku makarony Barilla pojawiły się w wielu nowych punktach sprzedaży, co oznacza znaczne zwiększenie ich dostępności. Do stale rozwijającej się dystrybucji firma dodaje jeszcze cały szereg przemyślanych i skutecznych akcji marketingowych i promocyjnych. Wśród nich wymienić można chociażby serię spotkań z blogerami, czyli „Klub Kolacyjny”, a także trzecią edycję konkursu Barilla Cup skierowaną do konsumentów. Marka silnie obecna jest również w kanałach social media takich jak Facebook czy Youtube oraz na licznych portalach poświęconych kuchni i gotowaniu. Dodać do tego należy wiele akcji promocyjnych, degustacyjnych i dobrą ekspozycję w punktach sprzedaży.

– Do jednego z większych sukcesów firmy należy wzrost wskaźników penetracji rynku. Odsetek gospodarstw domowych, które sięgają po makarony Barilla wyniósł w tym roku prawie 13%. Jest to bardzo duże osiągnięcie w porównaniu z ubiegłorocznym wynikiem na poziomie 9%, biorąc też pod uwagę ogromną konkurencję na rynku. (Źródło: GFK Polonia, Household Panel, MAT Oct’2017)  – komentuje Robert Kastell, dyrektor zarządzający Barilla Polska.

W nadchodzącym roku 2018 do priorytetowych zadań należeć będzie dalsze rozszerzanie dystrybucji. Firma zamierza również utrzymać wzrost sprzedaży przynajmniej na poziomie dotychczasowego trendu.

– Wiemy, że nasza konkurencja nie śpi. Zdajemy sobie również sprawę, że czeka nas dużo ciężkiej pracy. Jednocześnie widzimy, że Polacy coraz chętniej wybierają produkty wysokiej jakości. Będziemy więc konsekwentnie realizować naszą strategię, ponieważ widzimy, że przynosi ona oczekiwane efekty – dodaje Robert Kastell. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Barilla RSS ALERT    /    Barilla Polska RSS ALERT    /    podsumowanie roku RSS ALERT    /    makaron RSS ALERT    /    makarony 2017 RSS ALERT    /    rynek makaronów w Polsce RSS ALERT    /    rynek makaronu w Polsce RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.91.245.237
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.