Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Barilla Polska podsumowała 2017r: Wzrost sprzedaży makaronów i sosów o 35%

  • Autor: Jakub Szymanek / portalspozywczy.pl
  • Data: 13-12-2017, 11:29
Barilla Polska podsumowała 2017r: Wzrost sprzedaży makaronów i sosów o 35%
Robert Kastell, ryrektor zarządzający Barilla Polska, fot. materiały prasowe

Barilla Polska podsumowała 2017 rok. W trakcie ostatnich 12 miesięcy spółka ponownie odnotowała wzrost udziału w rynku oraz sprzedaży. Dzięki różnorodnym akcjom marketingowym znacznie zwiększona została także świadomość marki wśród konsumentów.

Według podanych informacji włoski producent w 2017 roku zwiększył o 35% sprzedaż makaronów i sosów Barilla oraz o 40% sprzedaż pieczywa Wasa, co należy odnotować jako znaczący sukces (Źródło: dane wewnętrzne Barilla Poland Sp. z o.o.). W stosunku do ubiegłych lat spółka podniosła poziom marży operacyjnej oraz obniżyła koszty logistyki.

W 2017. roku makarony Barilla pojawiły się w wielu nowych punktach sprzedaży, co oznacza znaczne zwiększenie ich dostępności. Do stale rozwijającej się dystrybucji firma dodaje jeszcze cały szereg przemyślanych i skutecznych akcji marketingowych i promocyjnych. Wśród nich wymienić można chociażby serię spotkań z blogerami, czyli „Klub Kolacyjny”, a także trzecią edycję konkursu Barilla Cup skierowaną do konsumentów. Marka silnie obecna jest również w kanałach social media takich jak Facebook czy Youtube oraz na licznych portalach poświęconych kuchni i gotowaniu. Dodać do tego należy wiele akcji promocyjnych, degustacyjnych i dobrą ekspozycję w punktach sprzedaży.

– Do jednego z większych sukcesów firmy należy wzrost wskaźników penetracji rynku. Odsetek gospodarstw domowych, które sięgają po makarony Barilla wyniósł w tym roku prawie 13%. Jest to bardzo duże osiągnięcie w porównaniu z ubiegłorocznym wynikiem na poziomie 9%, biorąc też pod uwagę ogromną konkurencję na rynku. (Źródło: GFK Polonia, Household Panel, MAT Oct’2017)  – komentuje Robert Kastell, dyrektor zarządzający Barilla Polska.

W nadchodzącym roku 2018 do priorytetowych zadań należeć będzie dalsze rozszerzanie dystrybucji. Firma zamierza również utrzymać wzrost sprzedaży przynajmniej na poziomie dotychczasowego trendu.

– Wiemy, że nasza konkurencja nie śpi. Zdajemy sobie również sprawę, że czeka nas dużo ciężkiej pracy. Jednocześnie widzimy, że Polacy coraz chętniej wybierają produkty wysokiej jakości. Będziemy więc konsekwentnie realizować naszą strategię, ponieważ widzimy, że przynosi ona oczekiwane efekty – dodaje Robert Kastell. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

CENY HURTOWE

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 089) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH