REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Bielmar spodziewa się wyhamowania spadku handlu tradycyjnego

  • Autor: portalspozywczy.pl, PB
  • Data: 06-02-2014, 15:40
Bielmar spodziewa się wyhamowania spadku handlu tradycyjnego
Aleksander Szałajko, starszy specjalista ds. komunikacji ZT Bielmar

ZT Bielmar oczekują w tym roku stabilizacji na rynku surowców, a także na rynku handlu detalicznego. - Po dynamicznym rozwoju sieci dyskontów, spadku obrotów w hipermarketach oraz konsolidacji rynku hurtowego, liczymy na wyhamowanie procesu kurczenia się handlu tradycyjnego - mówi Aleksander Szałajko, starszy specjalista ds. komunikacji ZT Bielmar.

REKLAMA

- W bieżącym roku liczymy na stabilizację w dwóch obszarach. Po pierwsze, życzylibyśmy sobie dobrych zbiorów rzepaku, który jest podstawowym surowcem naszej produkcji. Mamy nadzieję, że w związku z tym jego ilość na rynku i cena będą korzystne. Zakładamy, że ceny także innych składników naszych produktów nie staną się przedmiotem zbytnich spekulacji i pozostaną na tym samym poziomie - mówi Aleksander Szałajko w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl.

- Druga sprawa to handel w Polsce. Po dynamicznym rozwoju sieci dyskontów, spadku obrotów w hipermarketach oraz konsolidacji rynku hurtowego, liczymy na wyhamowanie procesu kurczenia się handlu tradycyjnego. Oczekujemy rynkowej stabilizacji - dodaje.

Jak ocenia, w takich warunkach firma ZT Bielmar będzie mogła realizować swoje założenia sprzedażowe i wszelkie działania prosprzedażowe. - To dla nas szczególnie ważne, tym bardziej, że jesteśmy jedynym producentem tłuszczów roślinnych z całkowicie polskim kapitałem, który posiada znaczące udziały w rynku i z sukcesem opiera się konkurencji - podkreśla.

Jego zdaniem, konsolidacja handlu detalicznego oraz hurtowni jest zjawiskiem typowym dla czasu spadku obrotów w handlu.

- Musimy się do tego dostosować, ale jednocześnie nie możemy dać się ponieść emocjom. Trzeba przeanalizować zmiany i spróbować ocenić, na ile będą trwałe. Nie chcielibyśmy, aby doszło do paradoksalnej sytuacji, w której to kanał nowoczesny dyktuje warunki całemu rynkowi - mówi Aleksander Szałajko.

Dodaje, że konsument co prawda pozostaje wrażliwy na reklamę, lecz zaczyna wybierać bardziej świadomie. - Czynnik ekonomiczny nadal będzie decydujący podczas zakupu, mimo to musimy dbać o szeroką dystrybucję oraz najwyższą jakość produktów. Wyzwaniem w relacjach handlowych będzie utrzymanie równowagi pomiędzy aspiracjami producenta, a warunkami dyktowanymi w centralach sieci - podkreśla.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (8 024) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH