Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Borowik S.C.: Nasz kleik nie odstaje od produktów światowych marek

  • Autor: AT, portalspozywczy.pl
  • Data: 20-09-2016, 10:55
Borowik S.C.: Nasz kleik nie odstaje od produktów światowych marek
Andrzej Borowik, właściciel firmy Borowik Przetwórstwo Spożywcze S.C., fot. Szymon Jankowski

- Kleik kukurydziany to nasze najmłodsze dziecko. Jest konkurencyjny, zarówno jeśli chodzi o cenę, jak i gramaturę. Jego jedyną wadą jest to, że nie ma na opakowaniu loga znanej, światowej marki - mówi w rozmowie z Portalem Spożywczym Andrzej Borowik, właściciel firmy Borowik Przetwórstwo Spożywcze S.C.

Jak mówi Andrzej Borowik, jego firma chce odejść od dotychczasowego standardu wchodząc na rynek z dwoma nowymi formatami pod marką Borowik.

- Będą to te same chrupki kukurydziane w formie plecionki, ale w mniejszej, bardziej poręcznej gramaturze i niższej cenie. Taka przekąska „w sam raz na raz” w nowym opakowaniu i z odświeżonym logo. 

Drugą nowością Borowik S.C. będzie kleik kukurydziany.

- Jego jedyną wadą jest to, że nie ma na opakowaniu loga znanej, światowej marki. Plusów mamy dużo więcej. Kleik jest bezglutenowy, a więc niezarażony witaminami czy komponentami zapachowymi. Jest to czysty produkt przygotowany do wykonania mieszanki wedle życzenia matki. Jeśli chcemy uzyskać smak bananowy to rozgniatamy banana, dolewamy mleka, dosypujemy kleik i mamy kleik bananowy - mówi Andrzej Borowik.

Jak przekonuje właściciel Borowik S.C., wymagany od konsumenta nakład pracy potrzebny do uzyskania określonego smaku kleiku ma swoje dobrą stronę w postaci bardziej przyjaznego, zwłaszcza dla dzieci, składu produktu.

- W odróżnieniu od konkurencji gdzie w składzie jest np. 16 proc. aromatu, proszek, wzbogacacze itp. U nas tego nie ma. Sok owocowy, truskawka, przetarte jabłko owszem, ale dodajemy to osobno. Wymaga to oczywiście pewnego nakładu pracy od matki, ale dzięki temu nasze dzieci mają szanse być zdrowsze. Dziś mamy do czynienia niemal z epidemią otyłości gdzie dzieci nie mają na nic siły, bo napompowane są chemią. Tymczasem u nas, w tej torebce z kleikiem, jest tylko to co przyjeżdża z pola i nawet proces przetwórczy nic nie zmienia - dodaje Borowik.

Andrzej Borowik liczy, że konsumentów przyciągnie niższa niż u konkurencji cena, a także większa gramatura kleiku.

- Cena sugerowana to 2-2,20 zł. Tymczasem produkty wiodących marek kosztują 3,60-4,90 zł. Mamy też większą gramaturę: 180 g w porównaniu z 160 g innych producentów. Zobaczymy czy to przekona konsumentów. Na półce sklepowej, pod względem wizualnym, na pewno nie odstajemy od markowych produktów - dodaje.

Firma Borowik - Przetwórstwo Spożywcze s.c. została założona w 1986 roku przez Teresę i Andrzeja Borowików w Legionowie. Obecnie Borowik S.C. produkuje chrupki kukurydziane z mąki kukurydzianej lub grysu kukurydzianego w formie klasycznej, muszelek lub plecionki. Borowik S.C. jest także jedynym dostawcą chrupek kukurydzianych dla firmy Sante.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (14 109) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.