REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Canuti: Chcemy rozwijać się na rynku gastronomicznym

  • Autor: portalspozywczy.pl, PB
  • Data: 25-11-2013, 09:48
Canuti: Chcemy rozwijać się na rynku gastronomicznym

Przeczytaj rozmowę z Giovanni B.Toffano, marketing manager w firmie Canuti Tradizione Italiana, który mówi o planach nowego gracza na rynku makaronów.

REKLAMA

Jakie plany ma spółka odnośnie rynku polskiego?

Canuti chce stopniowo i konsekwentnie rozszerzać swoją obecność na polskim rynku. Właśnie rozpoczynamy współpracę w sektorze gastronomicznym z ważnymi partnerami biznesowymi. Oczywiście w planach mamy dalszy rozwój działalności firmy w Polsce.

Jakie produkty zamierza tu wprowadzić? Czy będą to produkty premium, czy ze średniej półki cenowej?

Wprowadzamy równocześnie wiele różnych produktów, od tradycyjnych długich makaronów, jak tagliatelle i tagliolini, po słynne włoskie nadziewane makarony, jak np. tortellini, cappelletti, czy ravioli. Oferujemy także specjalne odmiany makaronów o różnych kształtach, które zostały docenione przez naszych klientów na innych rynkach.

Nasze produkty pod względem jakości to zdecydowanie segment premium, o cenach średnich i wyższych. Chcemy, by przez wielu klientów były postrzegane jako produkty pierwszego wyboru i były kojarzone z makaronami wykonanymi ręcznie w domowej kuchni.

Czym wyróżniają się produkty Canuti wobec makaronów już obecnych na polskim rynku?

Zdecydowanie kontynuacją tradycji regionu Romagna. Wszystkie makarony jajeczne Canuti są produkowane przy użyciu cylindrów wykonanych z brązu. Tylko zastosowanie tej wyjątkowej technologii zapewnia naszym produktom intensywny żółty kolor i przekłada się na uzyskanie ich charakterystycznej szorstkości, dzięki czemu makarony Canuti doskonale łączą się z sosami i przyprawami.

Czy firma sporządziła założenia co do wysokości sprzedaży na polskim rynku po pierwszych miesiącach?

Jesteśmy przygotowani do zaspokojenia potrzeb polskiego rynku, który z naszej perspektywy jest bardzo obiecujący. Obecnie inwestujemy w budowanie znajomości marki Canuti poprzez organizację spotkań z klientami i degustacji naszych produktów. Rozmawiamy z szefami kuchni i lokalnymi organizacjami branżowymi w celu lepszego zrozumienia specyfiki lokalnego rynku gastronomii. Stworzyliśmy dedykowany polskiemu rynkowi zespół specjalistów, który zajmuje się działaniami informacyjnymi i promującymi produkty i firmę Canuti.

Jesteśmy przekonani, że możemy dołączyć do renomowanych i znanych marek obecnych na stałe w wielu restauracjach w Polsce oferując im produkty najwyższej jakości - prawdziwe, tradycyjne włoskie makarony Canuti.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 305) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH