Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Canuti: Chcemy rozwijać się na rynku gastronomicznym

  • Autor: portalspozywczy.pl, PB
  • Data: 25-11-2013, 09:48
Canuti: Chcemy rozwijać się na rynku gastronomicznym

Przeczytaj rozmowę z Giovanni B.Toffano, marketing manager w firmie Canuti Tradizione Italiana, który mówi o planach nowego gracza na rynku makaronów.

Jakie plany ma spółka odnośnie rynku polskiego?

Canuti chce stopniowo i konsekwentnie rozszerzać swoją obecność na polskim rynku. Właśnie rozpoczynamy współpracę w sektorze gastronomicznym z ważnymi partnerami biznesowymi. Oczywiście w planach mamy dalszy rozwój działalności firmy w Polsce.

Jakie produkty zamierza tu wprowadzić? Czy będą to produkty premium, czy ze średniej półki cenowej?

Wprowadzamy równocześnie wiele różnych produktów, od tradycyjnych długich makaronów, jak tagliatelle i tagliolini, po słynne włoskie nadziewane makarony, jak np. tortellini, cappelletti, czy ravioli. Oferujemy także specjalne odmiany makaronów o różnych kształtach, które zostały docenione przez naszych klientów na innych rynkach.

Nasze produkty pod względem jakości to zdecydowanie segment premium, o cenach średnich i wyższych. Chcemy, by przez wielu klientów były postrzegane jako produkty pierwszego wyboru i były kojarzone z makaronami wykonanymi ręcznie w domowej kuchni.

Czym wyróżniają się produkty Canuti wobec makaronów już obecnych na polskim rynku?

Zdecydowanie kontynuacją tradycji regionu Romagna. Wszystkie makarony jajeczne Canuti są produkowane przy użyciu cylindrów wykonanych z brązu. Tylko zastosowanie tej wyjątkowej technologii zapewnia naszym produktom intensywny żółty kolor i przekłada się na uzyskanie ich charakterystycznej szorstkości, dzięki czemu makarony Canuti doskonale łączą się z sosami i przyprawami.

Czy firma sporządziła założenia co do wysokości sprzedaży na polskim rynku po pierwszych miesiącach?

Jesteśmy przygotowani do zaspokojenia potrzeb polskiego rynku, który z naszej perspektywy jest bardzo obiecujący. Obecnie inwestujemy w budowanie znajomości marki Canuti poprzez organizację spotkań z klientami i degustacji naszych produktów. Rozmawiamy z szefami kuchni i lokalnymi organizacjami branżowymi w celu lepszego zrozumienia specyfiki lokalnego rynku gastronomii. Stworzyliśmy dedykowany polskiemu rynkowi zespół specjalistów, który zajmuje się działaniami informacyjnymi i promującymi produkty i firmę Canuti.

Jesteśmy przekonani, że możemy dołączyć do renomowanych i znanych marek obecnych na stałe w wielu restauracjach w Polsce oferując im produkty najwyższej jakości - prawdziwe, tradycyjne włoskie makarony Canuti.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 968) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH