Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Chleb sposobem na promocję Polski

  • Autor: Tomasz Kodłubański dla serwisu portalspozywczy.pl
  • Data: 04-02-2009, 09:52
Chleb sposobem na promocję Polski

Na drugą połowę 2009 r. zaplanowano kampanię promocyjną polskiego pieczywa w mediach zagranicznych. Nasz chleb, a wraz z nim Polska, ma być reklamowany w CNN International i BBC World.

Grzegorz Nowakowski, dyrektor Instytutu Polskie Pieczywo, pomysłodawcy kampanii, szacuje, że na przygotowanie spotów i programów potrzeba 1-4 mln zł. Dzięki temu eksport pieczywa może wzrosnąć o ok. 40 proc.

Po trzech kwartałach 2008 r. za granicę sprzedano chleb i ciastka za prawie 421 mln euro, czyli o ok. 11 proc. więcej niż przed rokiem. Piekarze liczą na dotacje z budżetu i rozpoczęli już rozmowy z ministerstwami: gospodarki i spraw zagranicznych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 346) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH