Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Daniłowski, Makarony Polskie: Chcemy, aby nasze centrum badań oddziaływało na całą branżę makaronów

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 20-04-2018, 09:27
Daniłowski, Makarony Polskie: Chcemy, aby nasze centrum badań oddziaływało na całą branżę makaronów
Zenon Daniłowski, prezes spółki Makarony Polskie, fot. Paweł Pawłowski, zelaznastudio.pl

– Jednym z projektów inwestycyjnych w Rzeszowie jest budowa centrum badań i rozwoju. Główną naszą ambicją jest, aby centrum oddziaływało na całą branżę makaronów w Polsce – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Zenon Daniłowski, prezes zarządu Makarony Polskie.

Najbliższe 2 lata spółka Makarony Polskie poświęci na inwestycje. Jedną z nich jest przebudowa zakładu w Rzeszowie o wartości 30 mln zł.

– Jednym z projektów inwestycyjnych w Rzeszowie jest budowa centrum badań i rozwoju. Główną naszą ambicją jest, aby centrum oddziaływało na całą branżę makaronów w Polsce. Inwestujemy w ludzi i technologię, które będą pracować nad projektami dla naszej firmy, ale także dla całej branży makaronowej – tłumaczy Zenon Daniłowski.

– To jest dzisiaj bardzo ważny kierunek, mogący wpłynąć na rozwój makaronów jako kategorii spożywczej, która może wygrać konkurencję z kaszą czy ziemniakami i innymi dodatkami skrobiowymi. Będziemy na bieżąco badać każdą dostawę surowców, określać przydatność do produkcji i wszelkie braki eliminować „on time” przed wejściem na linie produkcyjne – dodaje prezes spółki.

Jest to kolejny krok w rozwoju Makaronów Polskich. Wcześniej spółka zdecydowała się na poszerzenie portfolio o nowe produkty m.in. makarony orkiszowe.

– Poszerzenie naszego portfolio jest odpowiedzią na obecne trendy żywieniowe. Coraz częściej sięgamy po żywność jako swego rodzaju „lekarstwo”, ma ono poprawić nasze zdrowie, kondycję, przedłużyć życie. Ten element jest dla nas bardzo istotny. W ubiegłym roku wprowadziliśmy np. makarony z mąki żytniej i orkiszowej, które stanowią źródło błonnika i charakteryzują się niską zawartość tłuszczu – poniżej 1% i to w formie nienasyconych kwasów tłuszczowych. Są to produkty, które dzisiaj wpisują się w trendy diety roślinnej, prozdrowotnej i przez to trafiają do coraz większej liczby odbiorców, a przy tym są niedrogie. Wprowadzenie tych produktów do naszej oferty uważam za wielki sukces – podsumowuje Zenon Daniłowski.

Czytaj więcej w "Strefie Premium": Klient oczekuje, aby produkt zmieniać i dopasowywać do jego potrzeb - wywiad z prezesem Makarony Polskie

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

MAKMakarony Polskie SA

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Seba 09-05-2018, 14:32:
Jakim zespołem chce pan to stworzyć. W naszej firmie nie ma osób które znają się na technologii i produkcji. A ci co są-się do tego nie nadają.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 341) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.