Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Zboża

Daniłowski, Makarony Polskie: Współczesny konsument delektuje się jedzeniem

Wygląd, smak, zapach czy tekstura wpływają na wybór produktu, na decyzje zakupowe. Marketing definiuje produkty do naszego portfolio – powiedział w rozmowie z portalemspozywczym.pl Zenon Daniłowski, prezes zarządu spółki Makarony Polskie.

Daniłowski, Makarony Polskie: Współczesny konsument delektuje się jedzeniem
Zenon Daniłowski, prezes spółki Makarony Polskie, fot. Paweł Pawłowski, zelaznastudio.pl

Patrząc na ofertę spółki, uległa ona zmianie i pojawiły się nowe produkty w portfolio Makaronów Polskich.

– W naszej strategii stawiamy na to, aby być bardziej elastycznymi i przygotować produkty „szyte na miarę” potrzeb naszych konsumentów. Jesteśmy otwarci na potrzeby rynku. Elastyczność jest dla nas bardzo istotna, bowiem klienci oczekują oferty różnorodnej. W ubiegłym roku wprowadziliśmy kilka produktów dostosowanych do potrzeb rynku convenience i trendów prozdrowotnych – tłumaczył Zenon Daniłowski.

– Ciekawymi produktami są makarony gryczane, żytnie, orkiszowe pakowane w torebki po 100 g. Jest to oferta dla singli, a także konsumentów poszukujących nowych doznań. Makaron już nie tylko zaspokaja głód, ale i pozytywnie wpływa na nasze zdrowie. Makarony te są określane jako źródło cennych składników mineralnych, np. makaron orkiszowy jest źródłem manganu, fosforu i miedzi, a makaron gryczany zawiera białko o wysokiej jakości, stanowiące swoisty zastrzyk aminokwasów, których organizm sam nie potrafi sobie wytworzyć – dodał.

Zdaniem Zenona Daniłowskiego współcześni konsumenci szukają w jedzeniu dodatkowych wartości oraz wyszukanych smaków.

– Współczesny konsument delektuje się jedzeniem, szuka doznań wszystkimi zmysłami. Wygląd, smak, zapach czy tekstura wpływają na wybór produktu, na decyzje zakupowe. Marketing definiuje produkty do naszego portfolio. Pod marką Makarony Polskie wprowadzamy takie produkty jak lazania i gniazdka, które będą powstawać w fabryce w Częstochowie. Z kolei jeśli chodzi o markę Stoczek, będą to nowe produkty, o których już wspominałem, czyli dania gotowe na tackach. Mamy także nowy produkt, który powstał w minionym roku, a który będziemy rozwijać, czyli chipsy jabłkowe – powiedział prezes Makaronów Polskich.

Czytaj więcej w "Strefie Premium": Klient oczekuje, aby produkt zmieniać i dopasowywać do jego potrzeb - wywiad z prezesem Makarony Polskie

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

MAKMakarony Polskie SA

więcej informacji:

Zenon Daniłowski RSS ALERT    /    Makarony Polskie RSS ALERT    /    Makarony Polskie SA RSS ALERT    /    rynek makaronów w Polsce RSS ALERT    /    makarony RSS ALERT    /    makarony 2018 RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.221.147.93
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.