Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Daniłowski, Makarony Polskie: Wysoka jakość i innowacje to za mało, aby zdobyć klienta

  • Autor: JS / portalspozywczy.pl
  • Data: 09-05-2018, 14:03
Daniłowski, Makarony Polskie: Wysoka jakość i innowacje to za mało, aby zdobyć klienta
Zenon Daniłowski, prezes spółki Makarony Polskie, fot. Paweł Pawłowski, zelaznastudio.pl

Obecnie rynek ewoluuje w takim kierunku, że trzeba mieć dobry produkt, szybko reagować na zmiany, być innowacyjnym i wpisywać się w trendy prozdrowotności i convenience oraz mieć mocny marketing i dystrybucję – mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Zenon Daniłowski, prezes zarządu Makarony Polskie.

Zdaniem Zenona Daniłowskiego Grupa Makarony Polskie dynamicznie rozwija się w obszarze B2B, private label i eksportu, jednak ciągle za mało inwestuje w marketing.

– Nie mamy w naszej grupie, poza Makaronami Polskimi marek, które mieszczą się na podium w swoich kategoriach. W naszej grupie są takie brandy jak: Stoczek. Sorenti, Męska Rzecz, Tenczynek, ale do dzisiaj nasza firma nie rozwinęła tych brandów. Nawiązaliśmy współpracę z domem medialnym i pracujemy nad odświeżeniem naszej strategii marketingowej. Nasze brandy wymagają nowego spojrzenia na grupy docelowe, design, lokowanie, wsparcie – tłumaczy prezes.

– Wysoka jakość i innowacje to za mało, aby zdobyć klienta. Sprzedaż brandu Makarony Polskie osiągnęła rocznie 15 mln zł, ale to jest za mało. Za mało inwestujemy w marketing. Obecnie rynek ewoluuje w takim kierunku, że trzeba mieć dobry produkt, szybko reagować na zmiany, być innowacyjnym i wpisywać się w trendy prozdrowotności i convenience oraz mieć mocny marketing i dystrybucję – dodaje. 

Grupa racjonalnie podchodzi do pozycji swoich marek na rynku oraz realnie ocenia swoje możliwości w poszczególnych kategoriach.

– Nie demonizujemy brandów i nie walczymy dzisiaj, aby podbić nimi Polskę i świat. Mamy świadomość zmieniającego się rynku i ryzyka związanego z budowaniem marki, zwłaszcza, że rynek jest mocno nasycony w kategoriach, w których działamy. Mówiąc o naszych produktach, to Makarony Polskie pojawiają się na „podium”, natomiast jeśli chodzi o Stoczek, to wydaje mi się, że bycie w pierwszej trójce producentów wymaga kilku lat pracy – ocenia Zenon Daniłowski.

Czytaj więcej w "Strefie Premium": Klient oczekuje, aby produkt zmieniać i dopasowywać do jego potrzeb - wywiad z prezesem Makarony Polskie

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

MAKMakarony Polskie SA

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • teka 11-05-2018, 12:32:
O jakim podium Pan mówi. Na pewno nie w sprzedaży detalicznej!
Ponad to Pana firma nie ma ani marketingu ani dystrybucji wiec nie może odnieść żadnego sukcesu.
O jakiej sprzedaży brandu Makarony Polskie Pan wspomina - 5000 kg na miesiąc. nie wiem czy mamy się mamy śmiać czy płakać !

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 867) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.