Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor Atlanta AM o planach rozwoju firmy w Polsce

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 15-04-2015, 10:24
Dyrektor Atlanta AM o planach rozwoju firmy w Polsce
Adam Dyszyński, dyrektor zarządzający w spółce Atlanta AM

- Rynek makaronów w Polsce rozwija się w związku z tym, że panuje trend urozmaicania polskiej kuchni. Ostatnio obserwujemy spore zapotrzebowanie na makaron z pszenicy durum. Drugim trendem jest różnorodność form, kształtów, kolorów makaronu. Trzeci to potrzeba zdrowego odżywiania. Coraz bardziej popularne są makarony pełnoziarniste, ekologiczne, razowe, czy bezglutenowe - mówi Adam Dyszyński, dyrektor zarządzający w spółce Atlanta AM

Podobno producenci poszukują nisz rozwojowych. Jakich nisz poszukuje firma Atlanta AM? 

Na tę chwilę zdrowe makarony (ekologiczne, pełnoziarniste, razowe, bezglutenowe) są makaronami niszowymi. Na dziś ten segment jest stosunkowo mały, ale  ładnie się rozwija i na pewno jest perspektywiczny.

Czego Państwa zdaniem poszukują polscy konsumenci? Czy faktycznie stawiają na niszowe, prozdrowotne czy funkcjonalne makarony kosztem tych tradycyjnych? 

Oferujemy zdrowe makarony ale  zwykłe makarony nadal stanowią większą część rynku. Dla polskiego konsumenta niezwykle ważne są dwie kwestie: cena i jakość. Polacy zwracają uwagę na relację między tymi dwoma czynnikami. 

Jaki jest plan rozwoju marki Tomatera? Czy firma planuje poszerzać portfolio produktów pomidorowych? 

Tak, chcemy rozszerzać portfolio produktów pomidorowych, to jest ciekawa część rynku, która świetnie się rozwija, nawet szybciej niż makarony. Ludzie są świadomi wartości odżywczych, zdrowotnych i walorów smakowych pomidorów i chętnie je stosują.

Jakie firma ma plany inwestycyjne w Polsce (dot. wszystkich marek z portfolio firmy)?

W Polsce inwestujemy w rozwój marki Melissa Primo Gusto. Rozwijamy dystrybucję, dział handlowy, i inwestujemy w marketing gdzie  skupiamy się na komunikacji digitalowej. Rozwijamy profil na facebooku Primo Gusto – kochamy śródziemnomorski smak, który w tej chwili ma już ponad 7 000 fanów. Rozważamy też inwestycje w inne portale społecznościowe i w tradycyjne media  w przyszłości.

Czy firma ma w planach wchodzenie w nowe kategorie spożywcze? Jakie?

W najbliższym czasie skupiamy się na marce Melissa Primo Gusto. Rozwijamy kategorie: makarony, pomidory i oliwki. W przyszłości na pewno będziemy chcieli rozszerzyć gamę o produkty z innych kategorii, ale jeszcze nie w 2015 roku.

Firmia Melissa Kikizas to firma rodzinna, prowadzona od trzech pokoleń. Firmę założył Alexandro Kikizas w 1947 roku, dziadek obecnego prezesa. Melissa Kikizas jest liderem na rynku makaronów w Grecji, gdzie zajmuje 1/3 rynku. Firma rozwija się na różnych rynkach w Europie m.in. w Bułgarii, Rumuni, Cyprze. W Europie środkowowschodniej to rynek polski jest kluczowy.

Zakłady produkcyjne firmy znajdują się w Grecji. Między innymi fabryka makaronów, która jest jedna z największych  w Europie. - W Polsce na razie nie planujemy otwierać fabryk, chcemy skupić się na rozwoju dystrybucji i działalności handlowej - dodaje Adam Dyszyński.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 924) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH