Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor Atlanta AM: Sprzedaż makaronów cały czas rośnie

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 26-01-2016, 11:53
Dyrektor Atlanta AM: Sprzedaż makaronów cały czas rośnie
Adam Dyszyński, dyrektor zarządzający Atlanta AM

- 2015 r. był udany dla branży makaronów i produktów śródziemnomorskich zarówno 
w Polsce, jak i na świecie. Urodzaj cieszy, szczególnie po wyjątkowo słabym roku 2014. Większe plony były bardzo widoczne  w przypadku pomidorów i oliwek, co przełożyło się na lepszą jakość sprzedawanych produktów - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Adam Dyszyński, dyrektor zarządzający Atlanta AM w Polsce.

- W Polsce rok do roku rośnie sprzedaż makaronów. Wzrost ten jest stały i wynika między innymi z większej otwartości na mniej tradycyjne formy – makarony z pszenicy durum czy makarony pełnoziarniste. Co ciekawe, rynek produktów pomidorowych, szczególnie przecierów, bardzo dynamicznie się rozwija, a wzrosty rok do roku są duże. Widzimy, że Polacy coraz częściej zwracają uwagę na relację ceny do jakości i są bardziej świadomymi konsumentami - zapewnia Adam Dyszyński.

Jego zdaniem coraz większą popularnością cieszą się produkty prozdrowotne – makarony pełnoziarniste, orkiszowe, bezglutenowe. - Dlatego, żeby wyjść naprzeciw tym oczekiwaniom, marka Melissa Primo Gusto zdecydowała się na rozszerzenie asortymentu  tego typu makaronów w ostatnim roku - dodaje.

W przypadku marki Melissa Primo Gusto Atlanta AM odnotowała w 2015 r. wzrost sprzedaży o 8 proc.

- Wzrost wynika zarówno ze wspomnianych tendencji, jak i z faktu, że udało nam się znacząco rozszerzyć dystrybucję. Weszliśmy do sieci handlowych (między innymi Mila, Freshmarket, Małpka) i zaczęliśmy być bardziej widoczni na rynku tradycyjnym  - mówi Adam Dyszyński.

Jakie są priorytety firma na 2016 r.?

- Jak w przypadku każdej firmy naszym celem jest zwiększenie dynamiki wzrostu sprzedaży z wykorzystaniem obserwowanych tendencji. W 2016 chcielibyśmy również dalej budować zaangażowaną w świat marki społeczność i rozwinąć dystrybucję - dodaje dyrektor firmy.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 724) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH