REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Dyrektor Atlanta AM: Sprzedaż makaronów cały czas rośnie

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 26-01-2016, 11:53
Dyrektor Atlanta AM: Sprzedaż makaronów cały czas rośnie
Adam Dyszyński, dyrektor zarządzający Atlanta AM

- 2015 r. był udany dla branży makaronów i produktów śródziemnomorskich zarówno 
w Polsce, jak i na świecie. Urodzaj cieszy, szczególnie po wyjątkowo słabym roku 2014. Większe plony były bardzo widoczne  w przypadku pomidorów i oliwek, co przełożyło się na lepszą jakość sprzedawanych produktów - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Adam Dyszyński, dyrektor zarządzający Atlanta AM w Polsce.

REKLAMA

- W Polsce rok do roku rośnie sprzedaż makaronów. Wzrost ten jest stały i wynika między innymi z większej otwartości na mniej tradycyjne formy – makarony z pszenicy durum czy makarony pełnoziarniste. Co ciekawe, rynek produktów pomidorowych, szczególnie przecierów, bardzo dynamicznie się rozwija, a wzrosty rok do roku są duże. Widzimy, że Polacy coraz częściej zwracają uwagę na relację ceny do jakości i są bardziej świadomymi konsumentami - zapewnia Adam Dyszyński.

Jego zdaniem coraz większą popularnością cieszą się produkty prozdrowotne – makarony pełnoziarniste, orkiszowe, bezglutenowe. - Dlatego, żeby wyjść naprzeciw tym oczekiwaniom, marka Melissa Primo Gusto zdecydowała się na rozszerzenie asortymentu  tego typu makaronów w ostatnim roku - dodaje.

W przypadku marki Melissa Primo Gusto Atlanta AM odnotowała w 2015 r. wzrost sprzedaży o 8 proc.

- Wzrost wynika zarówno ze wspomnianych tendencji, jak i z faktu, że udało nam się znacząco rozszerzyć dystrybucję. Weszliśmy do sieci handlowych (między innymi Mila, Freshmarket, Małpka) i zaczęliśmy być bardziej widoczni na rynku tradycyjnym  - mówi Adam Dyszyński.

Jakie są priorytety firma na 2016 r.?

- Jak w przypadku każdej firmy naszym celem jest zwiększenie dynamiki wzrostu sprzedaży z wykorzystaniem obserwowanych tendencji. W 2016 chcielibyśmy również dalej budować zaangażowaną w świat marki społeczność i rozwinąć dystrybucję - dodaje dyrektor firmy.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (26 099) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 731 656)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH