Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor FSB: Sektor piekarniczy rośnie dzięki nowym produktom

  • Autor: portalspozywczy.pl, Paulina Bełżecka
  • Data: 31-10-2013, 11:24
Dyrektor FSB: Sektor piekarniczy rośnie dzięki nowym produktom
Waldemar Topolski, dyrektor zarządzający spółki FSB Piekarnie. Fot. PTWP

Na rynku piekarniczym wyraźnie zarysowują się trendy, polegające między innymi na tym, iż konsumenci szukają produktów z najlepszą relacją jakości do ceny, zdrowych i dostępnych. Coraz większe grono nabywców znajdują produkty innowacyjne i pieczywo etniczne - ocenia Waldemar Topolski, dyrektor zarządzający spółki FSB Piekarnie.

- W ostatnim czasie bardzo wyraźnie widać cztery główne trendy konsumenckie bardzo mocno wpływające także na rynek pieczywa. Jednym z nich jest „Value for money" - konsumenci wyjątkowo świadomie kontrolują wydatki szukając najlepszych okazji i najlepszego - ich zdaniem - stosunku wartości do ceny - mówi Waldemar Topolski w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl.

Kolejny trend to poszukiwanie naturalności i walorów zdrowotnych - przy zakupie konsumenci zwracają coraz większą uwagę na wartości odżywcze, zawartość glutenu czy indeks glikemiczny. Ponadto, konsumenci starają się nie rezygnować z drobnych przyjemności i chętnie kupują małe wykwintne przekąski, nawet w trudnych czasach.

- Ważne są także: dostępność i wygoda - niewielkie porcje pieczywa, przekąski, zarówno słodkie i słone, które kupimy dosłownie wszędzie - mówi Waldemar Topolski.

Jego zdaniem, nieobecne jeszcze kilka lat temu produkty, jak bagietka czosnkowa, pieczywo etniczne (np. tortilla), ciabatta, bułki z ziarnami, z dodatkiem błonnika i protein, czy snacki z szynką znajdują coraz większe grono nabywców. - Dzięki nowym produktom jesteśmy w stanie - jako sektor - rosnąć i przyciągać nowych konsumentów - mówi dyrektor zarządzający FSB Piekarnie.

Fresh Start Bakeries (FSB) jest częścią trzeciej co do wielkości firmy piekarskiej na świecie, ARYZTA. W Polsce, do ARYZTA, obok dwóch zakładów FSB należy także Hiestand, jeden z liderów w sprzedaży szerokiej gamy pieczywa, słodkich i słonych przekąsek.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 220) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH