Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor Monini Polska: Nikt w branży nie wydaje na marketing tyle co nasza firma

  • Autor: www.portalspozywczy.pl, PB
  • Data: 08-08-2011, 11:21
Dyrektor Monini Polska: Nikt w branży nie wydaje na marketing tyle co nasza firma

W najbliższych latach Monini Polska chce pozostać liderem w swojej branży w wysokości środków przeznaczanych na marketing i reklamę. - Przewidujemy utrzymać poziom tych wydatków w najbliższych latach, być może w dalszej przyszłości zostaną one nieznacznie zwiększone - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Joanna Świątek, brand & trade marketing manager w firmie Monini Polska.

Spółka nie zdradza, jakie środki przeznacza rocznie na marketing. Jak zapewnia Joanna Świątek, jest to duża kwota i spółka Monini Polska jest liderem w branży w tej dziedzinie. - Nikt z naszej głównej konkurencji nie wydaje takich pieniędzy na kampanię informacyjną - mówi nasza rozmówczyni.

I dodaje, że Monini Polska inwestuje przede wszystkim w akcje marketingowe, budowanie świadomości i kształtowanie wizerunku marki, prowadzi też działania edukacyjne w punktach sprzedaży, prasie, Internecie, czy TV.

Monini Polska chce jednak przede wszystkim być liderem w rozpowszechnianiu informacji na temat zalet spożywania oliwy extra vergine.

- W tej kwestii pozostaje jeszcze bardzo wiele do zrobienia, bo w Polsce nadal króluje olej rzepakowy czy słonecznikowy. Tymczasem oliwa z oliwek jest nieporównywalnie lepsza dla naszego organizmu i z powodzeniem może zastąpić wszystkie popularne w Polsce tłuszcze, takie jak masło, margaryna, smalec czy olej rzepakowy i słonecznikowy - mówi Joanna Świątek.

Jej zdaniem, zadanie nie jest łatwe, gdyż w Polsce tradycja spożywania tłuszczów zwierzęcych jest głęboko zakorzeniona, a dodatkowo nie ułatwiają go cena oliwy i nieduża zasobność portfeli Polaków.

- Myślę jednak, że coraz więcej z nas zastanawia się nad tym, co je i jaki jest skład spożywanych produktów. Częściej także podróżujemy i przywozimy ze sobą różne produkty lub staramy się pielęgnować nowo poznane tradycje kulinarne - ocenia Joanna Świątek.

- Jako firma chcemy pozostać liderem w działaniach promocyjnych i edukowaniu poprzez np. akcje degustacyjne, wypowiedzi w prasie oraz budowanie świadomości marki i zalet spożywania oliwy. Szczególną uwagę pragniemy zwrócić nie tylko na walory zdrowotne oliwy extra evrgine, ale również na jej uniwersalność - dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • regionalnesmaki 08-08-2011, 15:07:
Co za bzdury wygaduje ta pani?? Chyba od oliwy z oliwek jej się poprzewracało w głowach. Badania naukowe mówią o tym, że to olej RYDZOWY z lnianki jest najzdrowszy, po szczegóły odsyłam do przeglądarek.
Oliwa oliwie nie równa, wszystko zależy od regionu z którego danego oliwki pochodzą, najlepsze są z Krety i z Sycylii. Bardzo wysokiej jakości są także oleje arganowe, szczególnie marokańskie.
Niestety ta firma ma podejście czysto przemysłowe i komercyjne do oliw i olejów w ogóle, mimo, że ma w ofercie kilka ciekawych oliw regionalnych w tym i sycylijską.
W Polsce mamy bardzo dużo dobrych olejów rzepakowych i słoneczenikowych wysokiej jakości. Oczywiście są to oleje tradycyjne, produkowane w małych ilośiach. Moim zdaniem jednak lepiej wydać 10 złotych na półlitrową butelkę oleju rydzowego z logiem GTS lub na dobrej jakości olej rzepakowy, wytwarzany metodą na zimno (na gorąco też nie jest zła)niż wydawać 20 złotych na litrową butelkę oliwy znanej marki.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 516) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH