Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Food Garden: Popularność pizzy wpływa na urozmaicenie oferty mrożonych produktów, w tym ciast

  • Autor: Jakub Szymanek / portalspozywczy.pl
  • Data: 28-03-2017, 13:44
Food Garden: Popularność pizzy wpływa na urozmaicenie oferty mrożonych produktów, w tym ciast
fot. materiały prasowe

Popularność pizzy mrożonej oraz rosnące zapotrzebowanie na więcej smaków etnicznych w wielu kategoriach żywności, sprawia, że marki produkujące pizzę mrożoną w odpowiedzi na potrzeby konsumentów coraz częściej dają możliwość wyboru różnego rodzaju ciasta. Tą drogą podąża marka Food Garden, która wprowadza na rynek mrożone ciasto do pizzy.

Spółka Food Garden, specjalizująca się głównie w zaopatrywaniu rynku HoReCa, poszerza swój asortyment o mrożone ciasto do pizzy. 

 - Mrożona kulka ciasta to nowy projekt naszej firmy, który już niebawem zagości w sklepach. Jest to połączenie oryginalnego smaku ciasta do pizzy, który mamy w prawdziwej pizzerii, prostoty przygotowania i spełnienia swoich kulinarnych potrzeb. Produkt można przyrządzić na dwa sposoby. Pierwszy to grubsze ciasto ze swoimi ulubionymi składnikami takimi jak: „Ser żółty Food Garden”, cebula,  czy „Salami NAGASSTRO”. Drugi to cienkie ciasto które najlepiej smakuje z szynką parmeńską, mozzarellą, pomidorkami koktajlowymi i rukolą – powiedział Michał Jarosz, Prezes Zarządu Food Garden Sp. z o.o.

Produkt pozwala łatwo i szybko przygotować ciepły posiłek, a tym samym wpływa na rozwój rynku pizzy mrożonej. Czy coraz więcej pozytywnych aspektów, płynących z zakupu pizzy mrożonej, przełoży się na mniejszą liczbę wizyt w pizzerii lub zamawianie pizzy z dostawą do domu?

- Na rynku są dostępne produkty mrożone, które w prosty i szybki sposób można samemu przygotować w domu. Jest kwestią gustu, czy wolimy klasyczne danie prosto z restauracji, czy zadowolimy się gotowym produktem do odgrzania w mikrofalówce. Pizza mrożona jest obecna  na rodzimym rynku już wiele lat i jak dotąd nie było przesłanek aby sądzić, że może stanowić realne zagrożenie dla sieci pizzerii. Ma swoich zwolenników, jednak wydaje się, że to raczej szybkie tempo, styl życia, brak czasu i potrzeba chwili wykształca w nich potrzebę zakupu. Nie możemy zapominać także o czynniku ekonomicznym, który może determinować wybór tańszego substytutu – podsumował Michał Jarosz.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 243) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH