Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

GoodMills przygląda się segmentom płatków i kasz

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 29-09-2015, 14:34
GoodMills przygląda się segmentom płatków i kasz
Piotr Piąstka, prezes GoodMills Polska (fot. Paweł Pawłowski/zelaznastudio.pl)

Spółka GoodMills Polska może w przyszłości rozpocząć wytwarzanie nowych kategorii produktów. W orbicie zainteresowań firmy znajdują się takie segmenty, jak płatki i kasze, jak również produkty powstające w wyniku obróbki termicznej.

Piotr Piąstka, prezes GoodMills Polska, zapytany przez serwis portalspozywczy.pl o to, czy jego firma zamierza dywersyfikować swoje portfolio produktowe poprzez wchodzenie w całkowicie nowe kategorie produktów, odpowiada, że GoodMills skupia się dziś na swojej podstawowej produkcji, czyli na szeroko pojętym przemiale zbóż. Z tego względu spółka w ogóle nie rozpatruje scenariusza wejścia w produkcję na przykład makaronów.

Przypomnijmy, na podbój rynku makaronów zdecydował się na początku 2015 r. jeden z głównych konkurentów GoodMills na polskim rynku, firma Polskie Młyny, wchodząca w skład Grupy Bakoma. Jak pisaliśmy w marcu br., gdy projekt ten był już na zaawansowanym etapie, Polskie Młyny w pierwszej kolejności zdecydowały się na zlecanie produkcji makaronów podwykonawcom, ale w długiej perspektywie mogą rozpocząć ich samodzielną produkcję.

GoodMills Polska swoich szans upatruje w innych segmentach rynku. - Jednym z kierunków, który nas interesuje, jest obróbka termiczna. To segment rynku, który będzie się dalej rozwijał. Perspektywiczne są też dla nas segmenty płatków czy kasz. W przyszłości możemy się związać z tymi kategoriami, bo te produkty są stricte powiązane z podstawowym przemiałem zbóż - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Piotr Piąstka.

Aktualnie GoodMills Polska skupia się na produkcji mąk, zarówno dla klientów z sektora B2C, jak i B2B. Podstawowy zakres działalności spółki obejmuje takie produkty, jak mąki detaliczne, mąki specjalistyczne dla kanału HoReCa, mąki piekarnicze, mąki pełnoziarniste pszenne, żytnie i orkiszowe oraz produkty specjalistyczne - otręby pszenne i kaszka makaronowa. Głównym brandem w portfolio GoodMills jest rozwijana od czterech lat Basia, której udziały w rynku markowej mąki paczkowanej przekroczyły w lipcu br. poziom 10 proc. w ujęciu wartościowym.

Przeczytaj pełny, obszerny (10 stron) wywiad z Piotrem Piąstką:
Piotr Piąstka, prezes GoodMills Polska - obszerny wywiad

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 477) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH