Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Hello Day! stawia na funkcjonalne płatki śniadaniowe

  • Autor: Jakub Szymanek / portalspozywczy.pl
  • Data: 07-04-2017, 14:07
Hello Day! stawia na funkcjonalne płatki śniadaniowe
fot. materiały prasowe

Hello Day! - marka funkcjonalnych płatków i owsianek, zadebiutowało na rynku spożywczym w październiku ubiegłego roku. Od kwietnia produkty można znaleźć w kilku sieciach. Marka pracuje nad rozbudową dystrybucji poza obszarami kraju. Stąd też w najbliższym czasie Hello Day! na śniadanie zjedzą klienci zarówno innych rynków europejskich, jak i tych z Bliskiego i Dalekiego Wschodu.

- Hello Day! powstały w odpowiedzi na dwa trendy konsumenckie, które już od jakiego czasu obserwujemy zarówno w Polsce, jak i na największych rynkach w Europie i poza jej granicami. Pierwszy jest związany z promocją zdrowia i dobrego samopoczucia, w ramach którego opracowaliśmy Hello Day! Crunch z 4 produktami funkcjonalnymi: Fit dla płaskiego brzucha, Energy – wspierający powolne uwalnianie energii, Glamour – dla piękna i urody oraz Focus – na pamięć i koncentrację. Każdy benefit, odpowiada innym potrzebom i jest skierowany do innej grupy docelowej. Drugi trend promuje przyjemność z jedzenia w odpowiedzi, na który stworzyliśmy Hello Day! Crystal w 3 ciekawych smakach – silk chocolate, velvet vanilla i blueberry pearl – powiedziała Urszula Rakowska, Sales Director Cereals Business Unit, z firmy Agus z.o.o., producenta Hello Day!

Produkty, ze względu na swój skład, są adresowane do wszystkich, którzy uwielbiają dobrze zjeść, a jednocześnie szukają zdrowszych alternatyw na śniadanie lub przekąskę w ciągu dnia.

- Maksymalizując wartości odżywcze postawiliśmy na zboża pełnoziarniste, wysoką zawartość błonnika, owoce liofilizowane oraz niższą średnią zawartość cukru niż produkty analogiczne. Jednym z ulubionych elementów konsumentów jest Crocodile – czyli system świeżości, pomagający szybko i wygodnie zamykać i otwierać opakowania – dodała Urszula Rakowska.

Propagowanie wśród społeczeństwa trendu na zdrowe odżywianie i uprawianie sportów sprawiło, że marka rozważa wprowadzenie na rynek kolejnych produktów.

- Wśród konsumentów obserwujemy rosnące zainteresowanie produktami prozdrowotnymi. Zdajemy sobie sprawę, że dla każdego to znaczy trochę co innego. Przyglądamy się dokładnie tym oczekiwaniom. Nie mogę zdradzić szczegółów, ale właśnie zdrowe płatki śniadaniowe to nasz obecny kierunek rozwoju. Nowe produkty ukażą się w sklepach jeszcze w tym roku – podsumowała Sales Director Cereals Business Unit, z firmy Agus z.o.o.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 580) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.