Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Hello Day! stawia na funkcjonalne płatki śniadaniowe

  • Autor: Jakub Szymanek / portalspozywczy.pl
  • Data: 07-04-2017, 14:07
Hello Day! stawia na funkcjonalne płatki śniadaniowe
fot. materiały prasowe

Hello Day! - marka funkcjonalnych płatków i owsianek, zadebiutowało na rynku spożywczym w październiku ubiegłego roku. Od kwietnia produkty można znaleźć w kilku sieciach. Marka pracuje nad rozbudową dystrybucji poza obszarami kraju. Stąd też w najbliższym czasie Hello Day! na śniadanie zjedzą klienci zarówno innych rynków europejskich, jak i tych z Bliskiego i Dalekiego Wschodu.

- Hello Day! powstały w odpowiedzi na dwa trendy konsumenckie, które już od jakiego czasu obserwujemy zarówno w Polsce, jak i na największych rynkach w Europie i poza jej granicami. Pierwszy jest związany z promocją zdrowia i dobrego samopoczucia, w ramach którego opracowaliśmy Hello Day! Crunch z 4 produktami funkcjonalnymi: Fit dla płaskiego brzucha, Energy – wspierający powolne uwalnianie energii, Glamour – dla piękna i urody oraz Focus – na pamięć i koncentrację. Każdy benefit, odpowiada innym potrzebom i jest skierowany do innej grupy docelowej. Drugi trend promuje przyjemność z jedzenia w odpowiedzi, na który stworzyliśmy Hello Day! Crystal w 3 ciekawych smakach – silk chocolate, velvet vanilla i blueberry pearl – powiedziała Urszula Rakowska, Sales Director Cereals Business Unit, z firmy Agus z.o.o., producenta Hello Day!

Produkty, ze względu na swój skład, są adresowane do wszystkich, którzy uwielbiają dobrze zjeść, a jednocześnie szukają zdrowszych alternatyw na śniadanie lub przekąskę w ciągu dnia.

- Maksymalizując wartości odżywcze postawiliśmy na zboża pełnoziarniste, wysoką zawartość błonnika, owoce liofilizowane oraz niższą średnią zawartość cukru niż produkty analogiczne. Jednym z ulubionych elementów konsumentów jest Crocodile – czyli system świeżości, pomagający szybko i wygodnie zamykać i otwierać opakowania – dodała Urszula Rakowska.

Propagowanie wśród społeczeństwa trendu na zdrowe odżywianie i uprawianie sportów sprawiło, że marka rozważa wprowadzenie na rynek kolejnych produktów.

- Wśród konsumentów obserwujemy rosnące zainteresowanie produktami prozdrowotnymi. Zdajemy sobie sprawę, że dla każdego to znaczy trochę co innego. Przyglądamy się dokładnie tym oczekiwaniom. Nie mogę zdradzić szczegółów, ale właśnie zdrowe płatki śniadaniowe to nasz obecny kierunek rozwoju. Nowe produkty ukażą się w sklepach jeszcze w tym roku – podsumowała Sales Director Cereals Business Unit, z firmy Agus z.o.o.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 567) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH