Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Kolejna odsłona kampanii "Lubella i 1000 pomysłów"

  • Autor: portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 04-04-2017, 11:06
Kolejna odsłona kampanii
fot. materiały prasowe

Trwa kampania „Lubella i 1000 pomysłów”. Marka przedstawia kolejną okazję do przygotowania dania z makaronem – tym razem to penne z indykiem i brokułami, jako opcja dla rodzinnego obiadu. Reklama będąca kontynuacją cyklu spotów tegorocznej kampanii zachęca do rodzinnego gotowania i wspólnego zasiadania do stołu.

Lubella w tegorocznej komunikacji skupia się na czerpaniu inspiracji z sezonowych produktów i wykorzystywaniu okazji do wspólnego ucztowania. Trzecia odsłona kulinarnych pomysłów Lubelli to obiad w rodzinnej wersji.

Spot „Lubella i rodzinny obiad” to kolejny spot w całorocznej kampanii „Lubella i 1000 pomysłów”. Wraz z jego emisją marka rozpoczęła kolejny sezon kulinarnych inspiracji – tym razem oparty na familijnym podejściu gotowania.

Za kampanię odpowiedzialna jest agencja reklamowa GPD Agency oraz dom mediowy Mindshare.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 912) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 266)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH