Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Kraft Foods chce podbić rynek przekąsek śniadaniowych

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 12-07-2012, 15:55
Kraft Foods chce podbić rynek przekąsek śniadaniowych
Fot. alertmedia.pl

Kraft Foods wprowadza do Polski kolejny globalny produkt - ciasteczka śniadaniowe belVita. Produkt obecny jest w ponad 20 krajach pod różnymi markami. Cieszy się popularnością i stałym wzrostem sprzedaży w państwach, w których jest dostępny, takich jak Czechy, Rumunia i Rosja.

Ciasteczka Bebe Dobre Rano stały się jednym z wiodących produktów w kategorii paczkowanych ciastek na rynku czeskim. W Rosji pod nazwą Jubileynoye Utrennoye podwoiły w ubiegłym roku swoje rynkowe udziały pod względem wartości i wielkości sprzedaży. Największy sukces marka odniosła w Wielkiej Brytanii - na Wyspach produkt stał się nawet bardziej popularny niż na rynku francuskim, tradycyjnie bardziej przyzwyczajonym do słodkich śniadań.

- Ciastka belVita są wypiekane z pełnego ziarna aż 5 rodzajów zbóż niezbędnych w codziennej diecie, zwierają witaminy, składniki mineralne i błonnik, produkowane są bez konserwantów i sztucznych barwników - mówi Agnieszka Dobrowolska, brand manager marki belVita. - Jest to doskonały produkt dla nowoczesnych, aktywnych osób, które żyją pełnią życia. belVita ma szansę stać się bestsellerem w swojej kategorii, ponieważ jej receptura jest rezultatem ponad 15 lat badań, a zdolność do stopniowego uwalniania węglowodanów po zjedzeniu śniadania została naukowo udowodniona w badaniach klinicznych - dodaje.

W badaniach nad recepturą belVita brali udział eksperci z Francji, Kanady i Australii. - Ciasteczka belVita spożywane jako część zbilansowanego śniadania stopniowo uwalniają węglowodany przez cztery godziny - mówi Elisabeth Riou, Kierownik Komunikacji Żywieniowej w Centrum Badań Kraft Foods w Saclay we Francji i ekspert żywieniowy z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w branży spożywczej.

Wprowadzanej na rynek marce towarzyszyć będzie wsparcie reklamowe w postaci przygotowanego specjalnie na polski rynek spotu reklamowego. Na potrzeby budowania świadomości marki zostanie uruchomiona także strona internetowa. Prowadzone będą liczne degustacje w punktach sprzedaży. belVita będzie również aktywna w blogosferze. Za przygotowanie spotu reklamowego odpowiada agencja EURO RSCG, zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom, za działania PR, współpracę z ekspertami i blogerami odpowiada Alert Media Communications.

Kraft Foods Inc jest międzynarodowym koncernem działającym na rynku przekąsek. W jego portfolio znajdziemy globalne marki ciastek, słodyczy, napojów, serów oraz innych produktów spożywczych dostępnych w blisko 170 krajach. Obroty firmy w 2011 roku wyniosły 54,4 mld USD. Dwanaście kultowych marek firmy - Cadbury, Jacobs, Kraft, LU, Maxwell House, Milka, Nabisco, Oreo, Oscar Mayer, Philadelphia, Tang i Trident - generuje obroty w wysokości ponad 1 mld USD rocznie.

4 sierpnia 2011 roku Kraft Foods ogłosił plan podziału i stworzenia dwóch niezależnych spółek notowanych na giełdzie: globalnej spółki w segmencie przekąsek oraz spółki segmentu spożywczego na rynku Ameryki Północnej. Finalizacja transakcji powinna nastąpić do końca 2012 r.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 904) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH