Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Zboża

Kruszwica zanotowała słabsze zyski

Po trzech kwartałach Kruszwica zanotowała 20,5 mln złotych zysku netto, pięć razy mniej niż rok temu - podaje Parkiet.

Kruszwica zanotowała słabsze zyski
Drożejący rzepak psuje wyniki branży

Autor: Parkiet
Data: 06-12-2010, 09:02

Podstawową przyczyną problemów branży jest drożejący rzepak. Tommy Jensen, prezes Kruszwicy ocenia w rozmowie z Parkietem, że pod zbiory 2011 r. przeznaczono mniejszy areał rzepaku niż zwykle. Wielkość plonów będzie również zależała od tego, w jakim stanie uprawy przetrwają zimę. Jak podkreśla, konsekwencją takiej sytuacji jest generalna podwyżka cen surowca, która w naszej branży wywoła większą presję na marże.Tommy Jensen nie przewiduje szybkiego powrotu do marż z poprzednich lat.

Jak przypomina Parkiet, w ciągu trzech kwartałów 2010 r. spółka miała 1,36 mld złotych sprzedaży, wobec ponad 1,5 mld zł przed rokiem. Działalność Kruszwicy zależy od pory roku. Sprzedaż jest z reguły najniższa w drugim i trzecim kwartale, a najwyższa w czwartym

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

KSWZakłady Tłuszczowe KRUSZWICA SA

więcej informacji:

Tommy Jensen RSS ALERT    /    ZT Kruszwica SA RSS ALERT    /    olej rzepakowy RSS ALERT    /    areał upraw zbóż RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Taxi-gsm 2010-12-06 11:21:44
    Boże, ludzie piszcie po Polsku!!! Tragiczny tekst, choć na szczęście krótki!

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.136.184
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.