REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Kupiec: Chcemy kreować trendy na rynku makaronów

  • Autor: portalspozywczy.pl, PB
  • Data: 17-12-2013, 12:50
Kupiec: Chcemy kreować trendy na rynku makaronów
Fot. odmakaroniarzy.pl

- Mamy dosyć ostrożne prognozy i plany odnośnie naszego makaronu Mamma Mia!, jest to produkt, który uzupełnia nasze już dosyć szerokie portfolio. W związku z tym, nie zakładamy agresywnego zabierania rynku innym graczom. Produkty z pszenicy durum są nadal dość niszowe, dlatego zakładamy dość długą perspektywę pracy z rynkiem - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Gabriela Antczak, dyrektor marketingu w firmie Kupiec.

REKLAMA

Jak tłumaczy, marka Mamma Mia!, dostępna na rynku od kilku kiesięcy, nie będzie konkurować z makaronami rosołowymi i produktami szeroko dostępnymi.

- Są to produkty pozycjonowane cenowo jako średnia półka. Tak też odbierają ja konsumenci. Jakościowo natomiast można byłoby zaryzykować nazwaniem go produktem premium. Produkty z pszenicy durum są kierowane do bardziej świadomego klienta. Oczywiście chcemy też pracować nad tym, by tę świadomość zwiększyć wśród Polaków - dodaje.

- Chcemy wykorzystać nasze doświadczenie z brandem Kupca, gdzie edukacja jest jednym z elementów naszej kampanii. Tutaj strategia będzie podobna - bardziej nam zależy na tym, by wybudować świadomość produktów z pszenicy durum, która obecnie jest niewielka. Jest to kwestia co najmniej kilku lat ewolucyjnej pracy - mówi Gabriela Antczak.

Jej zdaniem, pierwsze wyniki sprzedażowe są bardzo zadowalające. - Najpierw produkt spotkał się z bardzo dobrym przyjęciem w kanale dystrybucji. W tej chwili sprzedaż w sklepach jest na bardzo dobrym poziomie - ocenia.

- Zakładamy, że z czasem udział tej marki w naszej sprzedaży będzie wzrastać, ale przy obecnej skali działalności, podchodzimy do tego z pewnym dystansem - ten produkt wymaga czasu i pracy organicznej - tłumaczy.

Jak ocenia Gabriela Antczak, rynek makaronów jest stabilny i mało sezonowy. - Chcemy pracować nad trendami na rynku makaronów i je kreować, w czym mamy doświadczenie. Dotyczy to także makaronu wpisującego się w zdrowy styl życia, czyli np. z pełnoziarnistej mąki. Jest to na razie nisza, ale świadomość tego produktu wzrasta. Podobnie jest w przypadku makaronu z pszenicy durum - mówi Gabriela Antczak.

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • tukan 18-12-2013, 09:45:
hahh nie tylko nie jest producentem, ale też nie jest pomysłodawcą produktu zerżniętego żywcem z Malmy.
  • FN 18-12-2013, 09:25:
Rozumiem, że KUPIEC będzie dystrybutorem bo producentem nigdy nie był i nie jest.

Zobacz wszystkie komentarze (2)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (11 967) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH