Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Zboża

Lubella: Makarony z innych mąk niż pszeniczna to wciąż nisza na rynku

W ofercie Lubelli, lidera na polskim rynku makaronów, pojawiły się makarony przygotowane z dodatkiem innych rodzajów mąk niż pszeniczna jak np. makaron Pełne Ziarno z żytem Świdry, w którym ponad 50 proc. składu stanowi mąka żytnia. Czy oznacza to, że konsumenci odchodzą od makaronów pszenicznych?

Lubella: Makarony z innych mąk niż pszeniczna to wciąż nisza na rynku
fot. materiały prasowe

Jako alternatywa dla makaronów „tradycyjnych” na rynku coraz częściej pojawiają się makarony powstałe z innych mąk niż pszeniczna jak np. makarony bezglutenowe, kukurydziane, gryczane.

– Makarony klasyczne cały czas cieszą się zainteresowaniem konsumentów. Pozostaje to największy segment rynku. Dostrzegamy jednak perspektywę rozwoju rynku poprzez wprowadzanie nowości oraz kolejnych rozwiązań, inwestując również w takie jego segmenty jak makarony jajeczne oraz pełnoziarniste – mówi Dorota Liszka, manager ds. komunikacji korporacyjnej w Grupie Maspex.

– Konsumenci niezmiennie stawiają na podstawowe czynniki, czyli smak, wygodę i jakość wybieranych produktów. Makarony to także kategoria ceniona za swój skład i wartości – właśnie dlatego ciągle ją rozwijamy. Chcemy zachęcać konsumentów do sięgania po produkty zbożowe i proponując nowości sprawiamy, że mogą poczuć wyraźną różnicę, jak w przypadku naszych makaronów Pełne Ziarno. Udoskonaliliśmy ich smak, by był delikatniejszy i aby nawet dotąd nieprzekonani konsumenci mogli ich spróbować i przekonać się do tych produktów – póki co wybieranych często raczej ze względu na swoje wartości niż na smak – dodaje.

Zdaniem Doroty Liszki makarony powstałe z innej mąki niż pszeniczna ciągle jednak pozostają niszą na rynku.

– Makarony tego typu to wciąż nisza na rynku, która nie stanowi dużej jego wartości. To fakt, konsumenci chętnie sięgają po nowości i unikalne smaki, ale muszą one w zupełności odpowiadać ich oczekiwaniom – również smakowym i jakościowym – by wrócili do nich ponownie. Dlatego tak ważne jest, by każda nowość była opracowana tak, aby nie tylko zaskakiwać, ale i przekonać do siebie konsumenta. Polacy w przeważającej mierze wciąż są tradycjonalistami i chętnie sięgają po sprawdzone produkty zaufanych marek. Lubella wprowadza nowości, niezmiennie poszerza swoją ofertę, jednak wciąż rozwija podstawowe warianty i formaty, które zawsze znajdują swoich wiernych odbiorców – wyjaśnia.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Maspex RSS ALERT    /    Lubella RSS ALERT    /    Lubella Pełne Ziarno RSS ALERT    /    makarony RSS ALERT    /    rynek makaronów w Polsce RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.254.12
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.