REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Makarony Polskie o priorytetach na 2015 r.

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 23-03-2015, 10:46
Makarony Polskie o priorytetach na 2015 r.

W roku 2015 Grupa Makarony Polskie skoncentruje swoje działania na rozwoju działalności w segmencie private label, wzbogaceniu oferty kierowanej do nowych i obecnych klientów o makarony orkiszowe i razowe, wzbogaceniu oferty kierowanej do nowych i obecnych klientów o nowe formy i kształty makaronu oraz mięsiwa i sałatki. Poza tym grupa planuje działania zmierzająca do poprawy rentowności kanału sprzedaży i zamierza zwiększać udziały i wzrost poziomu dystrybucji na rynku krajowym - informuje spółka z komunikacie.

REKLAMA

Makarony Polskie planują w tym roku wzmocnienie pozycji produktów brandowych poprzez strategię koncentracji na 5 markach, a zwłaszcza na marce kluczowej Makarony Polskie oraz stałą optymalizację portfolio (zarówno pod kątem eliminacji indeksów wygasających rynkowo, jak i wprowadzania kolejnych pożądanych przez rynek produktów).

Grupa zapowiada również na ten rok optymalizację i poprawę efektywności struktur sprzedaży, opracowanie i wdrożenie mechanizmów współpracy z klientem hurtowym, detalicznymi sieciami lokalnymi oraz wielkoformatowym handlem sieciowym. Firma zamierza skupić się na szybkiej i efektywnej budowie dostępności asortymentów markowych w kanale nowoczesnym oraz na wdrożeniu skutecznej polityki dystrybucyjnej w kanale tradycyjnym.

Makarony Polskie zapowiadają również wzrost geograficznej dywersyfikacji odbiorców na takie kraje jak: Niemcy, Chiny, Wielka Brytania, kraje skandynawskie, kraje Beneluksu, Ukraina, Czechy, Wietnam, Kanada, Egipt. 

Grupa zapowiada otwarcie się na nowe rynki zbytu poprzez rozwój działalności R&D m.in. w zakresie śledzenia światowych trendów i ich adaptacja oraz zwiększanie elastyczności produkcyjnej, rozwój kanału sprzedaży B2B, HORECA i instytucji.

Poza tym firma zapowiada dalszy rozwój produkcji półproduktów na bazie mocy produkcyjnych zakładu w Stoczku Łukowskim, m.in. farsze słodkie i nadzienia słone, budowanie przewagi technologicznej i produkcyjnej poprzez inwestycje w innowacje i automatyzacje, rozwój działalności R&D w obszarze innowacyjnych produktów: żywności funkcjonalnej, prozdrowotnej (m.in. z kwasami omega, z błonnikiem) oraz dedykowanej do konkretnie nazwanych grup docelowych np. dzieci i seniorzy - informuje grupa w komunikacie.

W ocenie Zarządu Makarony Polskie SA obecna sytuacja finansowa grupy pozwala na realizację przedstawionych powyżej kierunków rozwoju.

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

MAKMakarony Polskie SA

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • kluska 24-03-2015, 10:26:
konsekwentnie kładą firmę od 2 lat i jeszcze mają jakieś wizje, budowanie, rozwój, wdrażanie - kompletne bzdury PSL-owskich Kolesi

Zobacz wszystkie komentarze (1)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 605) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH