Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Zboża

Makarony Polskie osiągnęły 8,61 mln zł sprzedaży w styczniu

Makarony Polskie SA zanotowała w styczniu 2011 roku przychody w wysokości 8,61 mln zł, co oznacza wzrost o 4 proc. rdr. Spółka sprzedała w tym okresie około 3 tys. ton swoich produktów, o 6 proc. mniej niż w styczniu 2010 r.

Makarony Polskie osiągnęły 8,61 mln zł sprzedaży w styczniu
Paweł Nowakowski, prezes Makaronów Polskich

Największą sprzedaż spółki generują makarony, których sprzedaż w styczniu br. osiągnęła wartość 7,5 mln zł i wzrosła o 7 proc. rdr. Ilościowo sprzedano 2,84 tys. ton tych produktów (spadek o 6 proc.).

Sprzedaż dań gotowych, sosów, dżemów i konserw osiągnęła 1,07 mln zł (spadek o 12 proc.). Ilościowo było to 160 tys. ton, co oznacza spadek w porównaniu ze styczniem ub.r. o 13 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

MAKMakarony Polskie SA

więcej informacji:

Makarony Polskie RSS ALERT    /    makarony RSS ALERT    /    sosy RSS ALERT    /    dżemy RSS ALERT    /    konserwy RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • los 2011-02-10 08:58:14
    no i dobrze
  • Troll 2011-02-10 09:34:29
    A kogo to obchodzi....Moja firma sprzedała produktów za 3,2 mln. i nigdzie się nie chwalę i nikt o tym nie pisze. Już mi się mdło robi ot tych hitowych newsów dot. MP.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.236.246.85
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.