Makarony Polskie planują rozwijać ofertę, segment private label i poprawić rentowność

W roku 2015 Grupa Makarony Polskie skoncentruje swoje działania na rozwoju działalności w segmencie private label, wzbogaceniu oferty kierowanej do nowych i obecnych klientów o makarony orkiszowe i razowe, wzbogaceniu oferty kierowanej do nowych i obecnych klientów o nowe formy i kształty makaronu oraz mięsiwa i sałatki. Planuje również działalność zmierzająca do poprawy rentowności kanału sprzedaży - informuje spółka w komunikacie.
POWIĄZANE TEMATY
- Daniłowski, Makarony Polskie: Chcemy, aby nasze centrum badań oddziaływało na całą branżę makaronów
- Daniłowski, Makarony Polskie: Rozważymy budowę fabryki do produkcji makaronów w Egipcie
- Makarony Polskie: Wyższe przychody ze sprzedaży w 2017 r.
- Makarony Polskie chcą postawić na innowacyjne zastosowania w swoich projektach
Makarony Polskie planują w 2015 r. zwiększenie udziałów i wzrost poziomu dystrybucji na rynku krajowym, wzmocnienie pozycji produktów brandowych poprzez strategię koncentracji na 5 markach, a zwłaszcza na marce kluczowej „Makarony Polskie", optymalizację i poprawę efektywności struktur sprzedaży.
Firma zamierza się w tym roku również skupić na szybkiej i efektywnej budowie dostępności asortymentów markowych w kanale nowoczesnym oraz wdrożeniu skutecznej polityki dystrybucyjnej w kanale tradycyjnym, planuje intensyfikację działań trade marketingowych, wspierających sprzedaż i odsprzedaż produktów oraz budujących trwałe relacje z klientami. Do tego stawia na rozwój eksportu, zamierza kontynuować proces globalizacji firmy poprzez zwiększenie ilości partnerów na rynkach docelowych, rozszerzenie współpracy poprzez oferowanie zarówno produktów markowych, jak i private label.
Makarony Polskie chcą również wykorzystać potencjał produkcyjny spółki Stoczek Natura Sp. z o.o. w zakresie usługowego konfekcjonowania produktów, planuje dalszy rozwój produkcji półproduktów na bazie mocy produkcyjnych zakładu w Stoczku Łukowskim, m.in. farsze słodkie i nadzienia słone. W planach jest instalacja nowoczesnej etykieciarki liniowej w Stoczku Łukowskim pozwalająca na etykietowanie słoików sześciokątnych i walcowych po obwodzie.
W ocenie zarządu spółki Makarony Polskie SA obecna sytuacja finansowa grupy pozwala na realizację przedstawionych powyżej kierunków rozwoju.
Makarony Polskie SA jest producentem szerokiej gamy makaronów; wytwarzanych w technologii tłoczonej i walcowanej. Podstawowe oferowane marki makaronów to Makarony Polskie, Sorenti i Abak. Pod marką Sorenti oferowane są również sosy do makaronów.
Stoczek Natura Sp. z o.o. jest producentem dań gotowych, pasztetów, smalców i przetworów warzywno-owocowych oferowanych pod marką Stoczek. Od 25 lutego 2011 roku spółka Stoczek jest również właścicielem marki Tenczynek, w której ofercie znajdują się dżemy, powidła, marynaty, sałatki oraz syropy

KOMENTARZE: (1)
Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!
Zobacz wszystkie komentarze (1)