Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Makarony Polskie planują rozwijać ofertę, segment private label i poprawić rentowność

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 23-03-2015, 12:47
Makarony Polskie planują rozwijać ofertę, segment private label i poprawić rentowność

W roku 2015 Grupa Makarony Polskie skoncentruje swoje działania na rozwoju działalności w segmencie private label, wzbogaceniu oferty kierowanej do nowych i obecnych klientów o makarony orkiszowe i razowe, wzbogaceniu oferty kierowanej do nowych i obecnych klientów o nowe formy i kształty makaronu oraz mięsiwa i sałatki. Planuje również działalność zmierzająca do poprawy rentowności kanału sprzedaży - informuje spółka w komunikacie.

Makarony Polskie planują w 2015 r. zwiększenie udziałów i wzrost poziomu dystrybucji na rynku krajowym, wzmocnienie pozycji produktów brandowych poprzez strategię koncentracji na 5 markach, a zwłaszcza na marce kluczowej „Makarony Polskie", optymalizację i poprawę efektywności struktur sprzedaży.

Firma zamierza się w tym roku również skupić na szybkiej i efektywnej budowie dostępności asortymentów markowych w kanale nowoczesnym oraz wdrożeniu skutecznej polityki dystrybucyjnej w kanale tradycyjnym, planuje intensyfikację działań trade marketingowych, wspierających sprzedaż i odsprzedaż produktów oraz budujących trwałe relacje z klientami. Do tego stawia na rozwój eksportu, zamierza kontynuować proces globalizacji firmy poprzez zwiększenie ilości partnerów na rynkach docelowych, rozszerzenie współpracy poprzez oferowanie zarówno produktów markowych, jak i private label.

Makarony Polskie chcą również wykorzystać potencjał produkcyjny spółki Stoczek Natura Sp. z o.o. w zakresie usługowego konfekcjonowania produktów, planuje dalszy rozwój produkcji półproduktów na bazie mocy produkcyjnych zakładu w Stoczku Łukowskim, m.in. farsze słodkie i nadzienia słone. W planach jest instalacja nowoczesnej etykieciarki liniowej w Stoczku Łukowskim pozwalająca na etykietowanie słoików sześciokątnych i walcowych po obwodzie.

W ocenie zarządu spółki Makarony Polskie SA obecna sytuacja finansowa grupy pozwala na realizację przedstawionych powyżej kierunków rozwoju.

Makarony Polskie SA jest producentem szerokiej gamy makaronów; wytwarzanych w technologii tłoczonej i walcowanej. Podstawowe oferowane marki makaronów to Makarony Polskie, Sorenti i Abak. Pod marką Sorenti oferowane są również sosy do makaronów.

Stoczek Natura Sp. z o.o. jest producentem dań gotowych, pasztetów, smalców i przetworów warzywno-owocowych oferowanych pod marką Stoczek. Od 25 lutego 2011 roku spółka Stoczek jest również właścicielem marki Tenczynek, w której ofercie znajdują się dżemy, powidła, marynaty, sałatki oraz syropy

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

MAKMakarony Polskie SA

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • józef kluska 24-03-2015, 19:19:
Panowie nauczcie się produkować makaron

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 946) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH