REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Makarony Polskie planują wzmocnić brandy i zwiększać eksport

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 14-05-2015, 09:50
Makarony Polskie planują wzmocnić brandy i zwiększać eksport

W roku 2015 Grupa Makarony Polskie koncentruje swoje działania na kilku kierunkach. Zamierza skupić się m.in. na rozwoju działalności w segmencie Private Label, wzbogacić ofertę kierowaną do nowych i obecnych klientów o makarony orkiszowe i razowe a także o nowe formy i kształty makaronu oraz mięsiwa i sałatki. Poza tym grupa zamierza podjąć działania zmierzające do poprawy rentowności kanału sprzedaży, chce również zwiększać udziały i wzrost poziomu dystrybucji na rynku krajowym.

REKLAMA

Grupa Makarony Polskie planuje w 2014 r. wzmocnić pozycję produktów brandowych poprzez strategię koncentracji na swoich 5 markach, a zwłaszcza na marce kluczowej Makarony Polskie. Zamierza też stale optymalizować portfolio (zarówno pod kątem eliminacji indeksów wygasających rynkowo, jak i wprowadzania kolejnych pożądanych przez rynek produktów) - informuje spółka w komunikacie.

Makarony Polskie zamierzają również optymalizować i poprawiać efektywność struktur sprzedaży.

W planach jest również skupienie się na szybkiej i efektywnej budowie dostępności asortymentów markowych w kanale nowoczesnym oraz wdrożenie skutecznej polityki dystrybucyjnej w kanale tradycyjnym, intensyfikacja działań trade marketingowych, wspierających sprzedaż i odsprzedaż produktów oraz budujących trwałe relacje z klientami.

Makarony Polskie stawiają również na rozwój eksportu. W komunikacie spółka zapewnia, że zamierza kontynuować procesy globalizacji firmy poprzez zwiększenie ilości partnerów na rynkach docelowych, w planach ma rozszerzenie współpracy poprzez oferowanie zarówno produktów markowych, jak i private. Spółka skupi się na wzroście geograficznej dywersyfikacji odbiorców. Zamierza się również otworzyć się na nowe rynki zbytu poprzez rozwój działalności R&D m.in. w zakresie śledzenia światowych trendów i ich adaptacji oraz zwiększanie elastyczności produkcyjnej. Stawia również na rozwój kanału sprzedaży B2B, HORECA i Instytucji. Strategia spółki zakłada również rozwój kategorii makaronów, przetworów mięsno-warzywnych i owocowych dostosowanych do oczekiwań klientów tego kanału.

W ocenie zarządu Makarony Polskie SA obecna sytuacja finansowa grupy pozwala na realizację przedstawionych powyżej kierunków rozwoju - informuje spółka w komunikacie.

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

MAKMakarony Polskie SA

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 748) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH