REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Makarony Polskie realizują inwestycje i rozszerzają portfolio

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 13-05-2016, 13:55
Makarony Polskie realizują inwestycje i rozszerzają portfolio
Zenon Daniłowski, prezes Makaronów Polskich. Fot. Krzysztof Matuszyński

W I kwartale 2016 Makarony Polskie zrealizowały inwestycje w zakładach produkcyjnych w Rzeszowie, Częstochowie i Stoczku Łukowskim. Spółka kontynuuje także rozwój działalności w segmencie private label poprzez wzbogacenie oferty kierowanej do nowych i obecnych klientów o makarony orkiszowe i produkty BIO.

REKLAMA

Inwestycje poczynione w I kwartale 2016 dotyczyły modernizacji obszaru pakowania produktów. Zainstalowano nową kartoniarkę. Urządzenie to umożliwi rozszerzenie oferty o kartony ekspozycyjne oraz znacznie poprawi efektywność w obszarze pakowania.

Jak pisaliśmy w marcu, z raportu firmy Technavio wynika, że światowy rynek makaronu w 2020 roku wart będzie ponad 86 mld dolarów, a średni wskaźnik jego rocznego wzrostu (CAGR) w latach 2016-2020 wyniesie 5 proc. Do wzrostu tego przyczynić się ma większa dostępność zdrowych makaronów i klusek (np. bezglutenowych, organicznych, bogatych w błonnik lub o zmniejszonej zawartości węglowodanów) oraz wprowadzanie do oferty innowacyjnych produktów.

Odpowiadając na powyższe trendy rynkowe spółka Makarony Polskie SA systematycznie optymalizuje portfolio dostosowując go do trendów rynkowych oraz uzupełniając o produkty wysokomarżowe z segmentu premium.

W ofercie dostępne są m.in.: makaron z mąki orkiszowej, makarony kolorowe, makarony 7-jajeczne: wstęgi oraz nitka, nowe formy makaronu: duże świdry, calamari i pióra, makaron wielokształtny, makaron z kakao Wedel (na opakowaniach firmowane markami Makarony Polskie i Wedel), a także nowe formy opakowań: z przewieszką papierową, w opakowaniach papierowych oraz w kartonikach.

Spółka kontynuuje także rozwój działalności w segmencie private label poprzez wzbogacenie oferty kierowanej do nowych i obecnych klientów o makarony orkiszowe i produkty BIO, a także o nowe formy i kształty makaronu, mięsiwa i sałatki oraz susz oraz działalność zmierzająca do poprawy rentowności kanału sprzedaży.

Spółka Makarony Polskie SA oferuje makarony w wielu różnorodnych formach: świderki, pióra, spaghetti, kolanka, nitki, muszelki i wiele innych - wytwarzane na bazie mąki durum i mąki z pszenicy zwyczajnej, jak również z mąk rzadziej stosowanych z tzw. zbóż pierwotnych np. orkisz. Podstawowe oferowane marki makaronów to Makarony Polskie, Sorenti i Abak (bibrand z Makarony Polskie). Pod marką Sorenti oferowane są również sosy do makaronów.

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

MAKMakarony Polskie SA
Przyszłość w świerszczach POPRZEDNI ARTYKUŁ

Przyszłość w świerszczach

Polskie zboże podbija Afrykę NASTĘPNY ARTYKUŁ

Polskie zboże podbija Afrykę

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (11 967) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH