Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Makarony Polskie rozwijają kanały sprzedaży i wprowadzają nową markę eksportową

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 17-05-2016, 15:06
Makarony Polskie rozwijają kanały sprzedaży i wprowadzają nową markę eksportową
Zenon Daniłowski, prezes Makaronów Polskich. Fot. Michał Oleksy

Wprowadzenie uniwersalnej marki eksportowej Novelle, rozwój oferty produktowej poprzez oferowanie na rynkach zagranicznych produktów funkcjonalnych, a także pozyskanie 10 nowych odbiorców poza Polską - to kierunki rozwoju, które zawarła spółka Makarony Polskie w raporcie za I kwartał 2016 roku.

Makarony Polskie chcą rozwijać eksport za pośrednictwem wyspecjalizowanej spółki MP Trade. 

Podstawowym działaniem w tym zakresie będzie wprowadzenie uniwersalnej marki eksportowej Novelle, pod którą oferowane będą zarówno produkty dotychczasowe, jak również szereg nowych, np. makarony nadziewane, makarony BIO, susz i przetwory premium.

Spółka przewiduje wzrost liczby klientów na rynkach zagranicznych. Planowane jest pozyskanie 10 nowych odbiorców, a także intensyfikacja komunikacji z obecnymi i potencjalnymi odbiorcami poprzez udział m.in. w targach branżowych oraz organizację spotkań B2B na rynkach docelowych.

Na rynku afrykańskim Makarony Polskie chcą pozyskiwać i realizować projekty dotyczące dostaw pod marką własną odbiorcy. Celem jest także rozwój oferty produktowej poprzez oferowanie na rynkach zagranicznych produktów funkcjonalnych np.: makaronów z kwasami Omega 3 oraz produktów BIO i nowych kategorii produktowych (susz, produkty pozyskiwane przez MP Trade poza Grupą).

Na rynku krajowym Makarony Polskie zakładają wzmocnienie pozycji produktów brandowych poprzez strategię koncentracji na pięciu markach, a zwłaszcza na markach kluczowych Makarony Polskie i Męska Rzecz oraz stałą optymalizację portfolio zarówno pod kątem eliminacji indeksów wygasających rynkowo, jak i wprowadzania kolejnych pożądanych przez rynek produktów.

Wśród założeń odnośnie rynku polskiego znajduje się także optymalizacja i poprawa efektywności struktur sprzedaży, opracowanie i wdrożenie mechanizmów współpracy z klientem hurtowym, detalicznymi sieciami lokalnymi oraz handlem sieciowym, zwłaszcza w obszarze sieci convenience i międzynarodowych sieci w formacie średnim i małym jako strategia dystrybucji selektywnej, uwzględniającej specyfikę kategorii, w których grupa funkcjonuje.

Makarony Polskie chcą skupić się także na szybkiej i efektywnej budowie dostępności asortymentów markowych w kanale nowoczesnym oraz wdrożenie skutecznej polityki dystrybucyjnej w kanale tradycyjnym, a także intensyfikacji działań trade marketingowych wspierających sprzedaż i odsprzedaż produktów oraz budujących trwałe relacje z klientami.

Spółka Makarony Polskie SA oferuje makarony w wielu różnorodnych formach: świderki, pióra, spaghetti, kolanka, nitki, muszelki i wiele innych - wytwarzane na bazie mąki durum i mąki z pszenicy zwyczajnej, jak również z mąk rzadziej stosowanych z tzw. zbóż pierwotnych np. orkisz. Podstawowe oferowane marki makaronów to Makarony Polskie, Sorenti i Abak (bibrand z Makarony Polskie). Pod marką Sorenti oferowane są również sosy do makaronów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

MAKMakarony Polskie SA

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 611) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH