Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Makarony Polskie: sprzedaż wyższa o 80 proc.

  • Autor: Puls Biznesu
  • Data: 29-02-2008, 12:42

Rosnące ceny zboża zaszkodziły marżom spółki. Wynikom pomogły za to istotnie wydarzenia jednorazowe, które podciągnęły zyski - donosi Puls Biznesu.

Makarony Polskie zamknęły ubiegły rok sprzedażą na poziomie 83,7 mln zł, czyli prawie o 80 proc. wyższą niż w 2006 r. Należy jednak pamiętać, że wtedy spółka nie miała żadnych podmiotów zależnych. Gdyby porównywać tylko wyniki jednostkowe, wzrost wyniósłby 43 proc. W zeszłym roku do grupy Makaronów dołączył Stoczek (dania gotowe) i Abak (makarony). Trzy firmy wypracowały w zeszłym roku 2,7 mln zł zysku operacyjnego, czyli więcej, niż zakładała prognoza (1,7 mln zł). Zysk netto wyniósł 2,9 mln zł (prognoza to 1,7 mln zł).



Źródło: Puls Biznesu

Podobał się artykuł? Podziel się!
GMO: nauka przegrywa z zyskiem NASTĘPNY ARTYKUŁ

GMO: nauka przegrywa z zyskiem

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH