Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Makarony Polskie w tym półroczu ogłoszą nową strategię

  • Autor: www.portalspozywczy.pl, Paulina Bełżecka
  • Data: 26-03-2013, 11:32
Makarony Polskie w tym półroczu ogłoszą nową strategię
Na zdj. Zenon Daniłowski, prezes Makaronów Polskich

Spółka Makarony Polskie, producent makaronów, dań gotowych i przetworów owocowo-warzywnych szacuje, że do końca pierwszego półrocza ogłosi nową strategię. Zakłada ona między innymi zintegrowanie marek w segmencie makaronów oraz wejście w nowe kategorie produktowe w segmencie dań gotowych.

- Przygotowujemy nowy brand makaronów, który będzie integrował kilka drobnych marek, sprzedawanych i produkowanych do tej pory przez spółkę. To będzie produkt ze średniej półki, tradycyjny, polski, wytwarzany z miękkiej pszenicy krajowej. Jest duże zainteresowanie tym produktem, myślę, że pojawi się on na rynku w połowie tego roku - mówi9 w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl prezes Makaronów Polskich Zenon Daniłowski.
Dodaje, że wstępna estymacja sprzedaży zakłada 500 ton makaronu na miesiąc. - Mamy nadzieję, że ten produkt szybko się rozwinie - ocenia prezes.

Docelowo spółka będzie posiadać trzy marki w makaronach: Sorenti z segmentu makaronów włoskich, produkowany z semoliny, a także nową markę z segmentu średniego, która będzie integrowała kilka obecnych marek, jak Abak, czy Staropolski. Trzecia marka, w segmencie ekonomicznym to Solare, którą firma zamierza rozwijać szczególnie w segmencie tradycyjnym.

W ten sposób Makarony Polskie będą oferować trzy poziomy cenowe w makaronach. Na poziomie średnim znajdą się makarony zarówno w technologii tłoczonej jak i walcowanej, czyli rosołowe, które są produkowane z dodatkiem jaj.

Jak mówi Zenon Daniłowski, spółka nie planuje sprzedaży żadnej z marek makaronów. - Uważamy, że firma ma potencjał i widzimy dla siebie miejsce na rynku. Nie zamierzamy pozbywać się z naszej firmy żadnej z marek, raczej będziemy szli w kierunku ich integracji - podkreśla prezes.
Natomiast w segmencie dań gotowych i przetworów owocowo-warzywnych grupa posiada dwie marki: Tenczynek i Stoczek. Prezes podkreśla, że są to marki o charakterze lokalnym.

- Tenczynek to marka małopolska, zaś Stoczek to marka lubelsko-mazowiecko-świętokrzyska. Na tym terenie sprzedaż odbywa się na zadowalającym dla nas poziomie, zatem zamierzamy tam zwiększyć sprzedaż numeryczną. Jeśli chodzi o sprzedaż w skali całego kraju, to te produkty raczej nie znajdują masowego odbiorcy - mówi Zenon Daniłowski.

Zaznacza, że obecna sprzedaż w segmencie dań gotowych nie jest dla grupy satysfakcjonująca, ale spółka będzie ją zwiększać głównie w tych obszarach, gdzie ma już klientów.

Strategia spółki zakłada, że w segmencie dań gotowych Stoczek rozpocznie produkcję w dwóch nowych obszarach, na bardziej wzrostowych rynkach. Jednym z nich jest segment produktów ekologicznych. Drugim - dania o krótszym terminie przydatności do spożycia.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

MAKMakarony Polskie SA

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • borówka 11-04-2013, 21:25:
Masz racje gruby w systemie czterobrygadowym za 1200zł śmieszne a może pan Zenek popracuje za takie pieniądze w tak ciężkiej pracy???
  • gruby 28-03-2013, 08:15:
Brednie Zenek, ludzie niebeda zapierdalac za najnizsza krajowa dla dobra firmy.. puknij sie chlopie...

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 864) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.